וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הלידה: "קים קרדשיאן מבוהלת"

שירות וואלה! סלבס

27.6.2013 / 17:07

זמן קצר אחרי שילדה את בתה הראשונה, נורת' ווסט, הגברת קרדשיאן נואשת. הסיבה: משקל גופה. מה היא עושה בשביל זה? ובכן, הכל. החברים, לחוצים. וואלה! סלבס הפרעת אכילה

קים קרדשיאן, שילדה את בתה הראשונה לפני שבועות בודדים, נואשת לחזור לגזרתה הדקיקה. בשביל זה, היא פצחה בדיאטה קפדנית ומשטר התעמלות אינטנסיבי. בימים אלו, היא פוגשת מאמן אישי, בניסיון להשיל קילוגרמים רבים ממשקל גופה - זאת לפני שהיא נחשפת לראשונה בפני הציבור ומציגה את בתה הקטנה, נורת' ווסט (כן, נורת' ווסט). קרדשיאן, על פי הדיווחים, מאמינה שתוכל לעשות זאת תוך חודש ימים. נערה בהפרעה? אינדיד.

קים קרדיאן לובשת שמלה מקולקציית קרדשיאן, קיץ 2013. ספלאש
לחוצה, בגלל המשקל. קים קרדשיאן/ספלאש

כוכבת הריאליטי בת ה-32, לא מפסיקה לדבר על הגוף שלה בחדר הלידה - כך מדווחים אתרים מעבר לים. "היא שואלת כל הזמן אם היא נראית קטנה ורזה יותר, אחרי שילדה", טוענים מקורבים, "היא אובססיבית למשקל הגוף, ורוצה להשיל את הקילוגרמים המיותרים כמה שיותר מהר".

קים קרדשיאן. ספלאש
כנראה שהגזרה הדקיקה תגיע מהר מהצפוי/ספלאש

"היא באמת מאמינה שהיא תוכל לאבד עשרה קילוגרמים בחודש הראשון, היא רוצה להיראות טוב בביקיני עד סוף הקיץ", מספרים חבריה הקרובים, "היא הגיעה לכאן כל כך גדולה, עכשיו היא רוצה להיראות לוהטת ככל שאפשר".

למרות האסרטיביות, קרדישאן חוששת שלעולם לא תזכה לראות את צורתה הדקיקה, ועל כן היא מבוהלת וחרדה. אנשים בסביבתה, מנסים להרגיע אותה בשלב הזה - כדי שתקפיד לשמור על בריאותה, "אבל משפחתה יודעת שבסופו של יום, קים תעשה מה שקים רוצה".


וואלה! סלבס מוכנה לבלוס את כל המטעמים שנמצאים בסביבתה של קימי.


פרנויה אחרי לידה: קים קרדשיאן בוחנת את החברים

תעודת לידה: כך קוראים לבת של קים קרדשיאן

משוגעת, או כמו כולן? רכלו על קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully