וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטן מי? רוברט פטינסון מנשק בלונדינית לוהטת

שירות וואלה! סלבס

20.6.2013 / 11:33

הערפד הרגיש מצא פרטנרית חדשה ומסתורית, שאינה מזכירה כלל את קריסטן סטיוארט. זה קרה במסגרת פרסומת, בה הוא מצמיד את שפתיו ומנשק אותה בלהט. וואלה! סלבס להבות

בשעות האחרונות, הטוויטר הוצף בתמונות חובבניות של רוברט פטינסון, כשהוא מנשק אשת מסתורין אטרקטיבית. הסיבה לכך: פרסומת לקמפיין החדש של "דיור", אותה הערפד מ"דמדומים" מוביל כפרזנטור. בצבעי שחור-לבן, בן ה-27 מביט אל עיניה של אותה פרטנרית בלונדינית, ומנשק אותה בתשוקה. מי שכפי הנראה מתהפכת כעת במיטתה, זו קריסטן סטיוארט - שלחלוטין נמצאת מחוץ לתמונה. ליטרלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, זו לא לינדזי לוהן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שהוא לופת את צווארה של האלמונית, העוקבים בטוויטר כמעט ולא מסוגלים לקבל את הגזרה - הערפד המתוק המשיך הלאה. נכון, רק מאחור יותר הבינו כולם שמדובר בטריק פרסומי. האימג'ים הללו, הם חלק מסדרת תמונות שצולמו לקמפיין המדובר. כפי הנראה, גם קייטי פרי, שעל פי השמועות מבלה בימים אלו עם פטינסון, לא אהבה להביט בסט הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם נשיכת ערפד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרומן הנוצץ בין פרי והשחקן הבריטי, התחיל כשזו ניחמה את פטינסון אחרי פרשת הבגידה המפורסמת של סטיוארט. מאוחר יותר, היא אפילו גילתה לקירסטן שהיא חושקת בבן הזוג שלה (לשעבר). לאחרונה, הם אכן התקרבו באופן רומנטי ו"רוברט בילה בדירה של קייטי יותר משבוע ברצף, כולל סוף שבוע של נופש. נראה שהידידות הפכה להתאהבות", מספרים מכרים.


סימני הנשיכה של וואלה! סלבס נוצרו לאחר שפתחה את המקרר וגילתה שנגמר המיונז.


מירי מסיקה מוציאה רשיון וחוגגת

הדייט הסודי של רוברט פטינסון וקייטי פרי

קייטי פרי לסטיוארט: "אני רוצה לצאת עם רוברט פטינסון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully