וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הבגידה: קים קרדשיאן יוצאת לראשונה מביתה

שירות וואלה! סלבס

13.6.2013 / 10:36

לראשונה מאז נחשפה פרשת הבגידה של קניה ווסט, כך על פי טענותיה של אותה אישה מסתורית שבילתה איתו לילות פרועים, קרדשיאן מתמודדת עם כלי התקשורת. וואלה! סלבס אש, אש, אש

אלו ימים קשים עבור קים קרדשיאן, שצריכה להתמודד עם הטענות הקשות של הדוגמנית הקנדית, לילה גהובדי - שהכריזה בפני כלי התקשורת כי קניה ווסט ניהל איתה רומן סוער. הפרשה הזו, שצצה בזמן חודשי הריון מתקדמים, מתפתחת כעת עם עוד כמה פרטים חמים.

אותה פילגש מסתורית, שנראית כמו שכפול מדויק ומעורר פליאה של קימי – טוענת בתוקף שהרומן שניהלה עם ווסט התחיל בקיץ 2012, ונמשך לאחר הכרזתו הידועה של הראפר על הצאצא העתידי. כעת, קימי מתייצבת לראשונה מול כלי התקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילד רע? קניה ווסט ולילה גהובדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי דיווחים מעבר לים, הסקנדל הפראי הזה כולל כמה טענות מטרידות, למשל - גהובדי הסבירה שהראפר ציין בפניה שמערכת היחסים שלו ושל קרדשיאן היא "שום דבר רציני" וזו הסיבה לכך שבחרה להשתובב איתו. נכון, לא מדובר בהשתובבות תמימה, אלא כזו שכוללת עירום, יחסי מין מלאים וחדרי מלון. כל זה, בזמן שמלכת הטראש מבלה בממלכת הקרדשיאן ולא מודעת לדבר.

קים קרדשיאן. ספלאש
מכחישה בחיוך? קים קרדשיאן/ספלאש

בראיון שהעניקה לתקשורת, אמרה אותה אישה כי "זה הולך להרוס את משפחת קרדשיאן. זה רע, ממש רע. זה פשוט מביך. אבל אם אני הייתי קים והייתי עומדת להפוך לאמא, הייתי רוצה לדעת מזה". בנוסף לכל הטראש הזה, היא גם טענה שהראפר יצר איתה קשר לפני שבועיים וניסה לארגן מפגש חפוז, אבל היא דחתה את הצעתו המפתה בטענה ש"לא תעשה דבר כזה למישהו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחיות? קים קרדשיאן וה"מאהבת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (ד') קרדשיאן המתוקה יצאה מביתה לראשונה מאז נחשפה הפרשה וחייכה לכל עבר. בנוסף, נציגיה הכחישו את הדיווחים, ואילו בגזרת קניה נאמר: "מדובר בניסיון פגיעה בוטה בקניה ומשפחתו, אבל הוא חסר כל בסיס. ברור שהיא זקוקה לפרסום וזו סדרת סיפורים זדוניים שסופרו על ידי מקורות לא אמינים".


וואלה! סלבס מודה: היא אכן בילתה את הלילה עם כיכר הלחם שהונחה על השולחן.


הודלפה קלטת סקס של קניה ווסט

תמונות ראשונות: המחשוף העמוק של נינט

מביך? וויל סמית’ מנשק את הבן שלו על השפתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully