וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן בהריון מקניה ווסט

וואלה! סלבס

31.12.2012 / 8:02

הראפר השערורייתי פשוט לא התאפק כשגילה בהופעה חיה שהצמודה שלו, שהיא במקרה כוכבת הריאליטי הכי גדולה בעולם, נושאת ברחמה את הבייבי המשותף שלהם. וואלה! סלבס בייבי-טראש

הוליווד סוערת, יורש שכולו טראש בדרך: מלכת הריאליטי הבלתי מעורערת, הלא היא קים קרדשיאן, ובן זוגה, הראפר קניה ווסט, נמצאים בחודשי הריון ראשונים עם ילדם הבכור.

אמריקה הופתעה אמש (א') מהידיעה הסנסציונית שהתפרסמה בכל אתרי הבידור המכובדים: קים קרדשיאן בהריון, כשהפעם זה רשמי. רק שאת ההודעה הדרמטית החליט הראפר לספק ממש כמו החברה ביונסה, כשהיה על הבמה במהלך הופעה שלו, באטלנטיק סיטי: "תעצרו את המוזיקה", ביקש הראפר, "ותעשו רעש לכבוד האמא של התינוק שלי". הקהל כמובן יצא מגדרו מהתרגשות, כשאחרי מספר דקות הידיעה התפרסמה בכל אתרי הרכילות.

קניה ווסט. ספלאש
טאלנט בייבי? קים קרדשיאן וקניה ווסט/ספלאש

מיד לאחר מכן הגיעו גם התגובות של בני המשפחה. האחות קלואי קרדשיאן כתבה: "קשה לשמור סודות עם כל כך הרבה בני משפחה. במיוחד כשאתה מתרגש. אהבה היא דבר כל כך מרגש!". האמא קריס ג'אנר צייצה: "וואו! אני בחורה שמחה!".

2012 היתה שנה מאוד עמוסה עבור קניה וקים, שרק לפני כשנה נפרדה מקריס האמפריס בתום נישואין שנמשכו 72 ימים בלבד, והחלה לצאת עם הראפר חודשים ספורים אחר כך. תחילה, אתרי הרכילות מעבר לים היו ספקנים לגבי הקשר, אך מהר מאוד התברר כי מדובר באהבת אמת. כעת, כאמור, השניים הוכיחו לכולם שהאהבה באמת קיימת ביניהם - ובקרוב הם יביאו לעולם יורש או יורשת לאימפריית הקרדשיאנ'ס.


וואלה! סלבס תעשה הכל בשביל להיות ביצית קטינה ברחם של קימקי.


לוהט: קים קרדשיאן מציגה לנז'רי סקסי

קים קרדשיאן וקניה ווסט גם בחידון סוף השנה של וואלה! סלבס

צפו: ההכרזה הדרמטית במהלך הופעתו של קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully