וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודלפה קלטת סקס של קניה ווסט

שירות וואלה! סלבס

23.9.2012 / 11:26

אחרי קים: קלטת סקס חדשה עומדת לפרוץ לעולמנו. הכוכב הראשי – קניה ווסט, לצדו – אישה מסתורית שנראית בדיוק כמו קים קרדשיאן, בת זוגו הנוכחית. וואלה! סלבס תיבת פנדורה

למי מכם שלא זוכר, קים קרדשיאן התפרסמה בשנת 2007 הודות לקלטת סקס שצולמה עם בן זוגה דאז, הראפר Ray J, עכשיו מתברר שהיא לא היחידה. גם קניה ווסט, הצמוד הנוכחי של קרדשיאן, מתמודד עם אותו תסריט מלוכלך. אתר "ראדר און ליין" מדווח כי יש בידיו קלטת סקס בכיכובו של הראפר, עם בחורה מסתורית שדומה באופן מטריד לקימי.

קניה ווסט. GettyImages
עד שהחיוך ימחק. ווסט וקרדשיאן בימים טובים יותר/GettyImages

על פי השמועות, הקלטת החושפנית שאורכה עשרים דקות, צולמה בבית מלון, רגע לפני שווסט פגש את קרדשיאן. קניה, כך מדווח האתר, מבצע שלל תנוחות, שלא היו מביישות אף שחקן פורנו מקצועי. אם לא די בכך, הפרטנרית המסתורית לצילומים המביכים, מעידה שהיא נשואה. "בעלי ואני כבר לא מקיימים יחסי מין, בגלל זה אני פה!". ווסט הוא זה שמפעיל את המצלמה הביתית, וגם מכבה אותה. וכן, נעשה שימוש באמצעי הגנה. פיו.

מקורות מעבר לים מדווחים: "יש הרבה עניין בקלטת הזו עכשיו, והרבה קונים פוטנציאליים. ווסט התחרפן לגמרי ולא רוצה שהקלטת תצא החוצה, הוא יעשה הכל כדי שזה לא יקרה". יותר מזה, השמועות מספרות שהראפר הקשוח כמעט פרץ בבכי כששמע על קיומה של הקלטת. ובכן, חמוד, אתה יצרת אותה, לא כך?

וואלה! סלבס הייתה בעברה שחקנית פורנו חובבנית, וזכתה למינוס צפיות


הBFF החדשה של בר רפאלי: קים קרדשיאן

צפו: קים קרדשיאן חושבת שקניה ווסט הוא האחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully