וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן: "צלמי הפפראצי איימו על חיי"

שירות וואלה! סלבס

7.6.2013 / 0:00

מלכת הטראש ההריונית זועמת על הפפראצי וטוענת ש"אמרו שיהפכו את העולם למקום מסוכן עבורי" - רק בגלל שלא אפשרה להם לצלם אותה. "הכל יוצא משליטה", טענה. וואלה! סלבס קריפי

האם קים קרדשיאן יוצאת למלחמה נגד צלמי הפפראצי? אמש (ה'), פרסמה מלכת הריאליטי האמריקנית ציוץ זועם בחשבון הטוויטר שלה, שבו טענה שהצלמים איימו לא רק על חייה אלא גם על העובר הגדל בבטנה. "לא נתתי להם לצלם אותי אז איימו עליי, ואמרו שאם אמשיך להרוס להם את הצילומים - אז יהפכו את העולם למקום מסוכן עבורי", כתבה בדרמטיות.

קרדשיאן, נמצאת לקראת סופו של הריון ראשון - שבסופו תגיח יורשת משותפת עם הראפר קניה ווסט, כך שייתכן שמדובר בהורמונים משתוללים. עם זאת, נוסח ההאשמות הפומביות שלה נשמע מלחיץ למדי. "איך הם מעיזים לאיים על חיי ועל חייה של בתי שעדיין לא נולדה", כתבה כוכבת הריאליטי, שבדרך כלל שמחה לצילום או שניים, "זה כבר ממש יצא מכלל שליטה".

קים קרדשיאן. ספלאש
אמאל'ה! קים קרדשיאן מוקפת לפני כמה שבועות/ספלאש

קימי המשיכה לתאר איך ארבע מכוניות ובתוכן צלמים סבבו אותה בזמן נסיעה, תוך כדי שהם מנסים לתפוס פריים טוב שלה דרך החלון. "זה היה נורא מפחיד והכי נורא שהם עשויים לצאת מזה בלי עונש מבחינת החוק", הסבירה קרדשיאן, שבנתה את הקריירה שלה על צילומים עסיסיים. "תמיד הייתי חביבה אליהם... תנו לי להעביר את החודש האחרון להריון בלי לפחד לצאת מהבית בגלל איומים כאלה". עוד הסבירה שהיא מודעת לכך שהיא חיה מול המצלמות, אך מסרבת לקבל איומים כאלה.

בתקופה האחרונה, קימי הסתבכה עם הצלמים לא פעם. זה התחיל מכך שהבויפרד ווסט נתקל ונחבט בעמוד ברחוב מול הפלאשים, המשיך בהתפרצות שלה על הצלמים בנמל התעופה והגיע לשיא בימים האחרונים - מה שגרם לה להציף את הרשת בסיפור המרגש שלה. "אני בת 32 ועומדת להפוך לאמא. כבר לא בת 25 שמבלה במועדונים כל לילה". רק שמרי על עצמך, קימי!


וואלה! סלבס לא מקבל איומים מאף אחד. מצד שני, הטלפון שלה לא צלצל כבר שבועיים.


צפו: קים קרדשיאן נעצרת על ידי משטרה

זו חבית? לא, זו קים קרדשיאן בהריון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully