וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קולין פארל

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

1.6.2013 / 1:31

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אם חשבתם שקולין פארל, ללא ספק אחד השחקנים היותר סקסיים עלי אדמות, נולד עם כפית של כישרון משחק בפה, אתם טועים. בתחילת דרכו, פארל בכלל ניסה את מזלו בתחום הריקוד. למען האמת, היתה זו אימו שאילצה אותו ללכת לאותם חוגים ממש כמו אחיו הגדול.

# נראה ששיעורי הריקוד לא ממש עזרו לפארל. מספר שנים אחר כך, ניסה הגברבר הלוהט את מזלו ונבחן ללהקת הבנים "בויזון". לצערו (ולמזלכם), הוא לא עבר את המבחנים ונשלח בבושת פנים לביתו. באסוש.

קולין פארל. Andrew H. Walker, GettyImages
שיר אהבה פשוט? קולין פארל/GettyImages, Andrew H. Walker

# מה שכן, פארל יכול להתנחם בעובדה שהשיג עבודה שווה לא פחות (כן, בטח) בתור מדריך ריקודי שורות במועדוני לילה. לא, לא טעיתם. זה בדיוק מה שהוא עשה. בכל זאת, כל אחד צריך להתפרנס איכשהו, לא?

# לא ברור אם היו אלו המחשבות על העתיד או על התנועות שהיה צריך לבצע, כך או כך, אם תראו עיגולים שחורים מתחת לעיניו של פארל, זה רק מכיוון שהוא סובל מנדודי שינה כרוניים מאז שהוא בן 12. מעניין מה הוא עושה בלילות.

# ולקינוח, עובדה קצת יותר משמחת: לפני כשלוש שנים, לרגל יום הולדתו ה-34, החליט פארל להפסיק לעשן. בעבר ציין השחקן כי היה מעשן קופסא ביום, וכשהחליט לסיים עם ההרגל המגונה הוא כתב מכתב פרידה לסיגריות. יופי.


הנה מה שלא ידעתם על נעמי קמפבל

מה לא יאמן כי יסופר על טורי ספלינג?

כמה עובדות מפתיעות על ג'ורג' קלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully