וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על טורי ספלינג

וואלה! סלבס

18.5.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# טורי ספלינג, מי שלעד תיזכר כדונה מרטין מהדרמה "בוורלי הילס 90210", לא עברה חיים קלים. מי שתמיד היתה בלונדינית לוהטת על המסך, נאלצה לעבור ניתוח פלסטי באף. זאת לאחר שתוכי, כן תוכי, נשך אותה באפה. נשמע כמו אוי-אוי-אוי.

# צחוק הגורל או לא, משמעות שמה של הכוכבת, "טורי", הוא ציפור. באיזו שפה אתם שואלים? ביפנית כמובן, אלא מה.

# לא ברור אם על מנת למשוך את התוכים שיגיעו בעתיד לאיזור רגליה במקום לאף, או סתם כי חשבה שזה יפה - כך או כך, ספלינג החליטה לקעקע את קרסול רגלה השמאלית בציור של ורד קטנטן. סתם שיהיה ליופי.

טורי ספלינג. Frazer Harrison, GettyImages
יצא יפה האף. טורי ספלינג/GettyImages, Frazer Harrison

# כפי שכבר צוין, חייה של טורי לא היו תמיד קלים, למרות שאביה, ארון ספלינג, היה אחד המפיקים היותר עשירים בהוליווד. הנה לראייה: כשהסיעה ספלינג את ילדיה לבית הספר, היא נכנסה בטעות עם רכבה בתוך המבנה, זאת לאחר שצלמי הפפראצי שהיו באזור רדפו אחריה במטרה להשיג תמונה. למזלה, אף אחד לא נפגע.

# אם לא די בכך, את רוב ההריון הרביעי שלה, בילתה דונה מרטין במנוחה במיטה, בעקבות הוראת הרופאים. מאוחר יותר, נאלצה לעבור ניתוח חירום, על מנת להביא לעולם את הילד הרביעי, בעקבות סיבוכים במהלך הלידה.


כמה עובדות מפתיעות על ג'ורג' קלוני

הנה מה שלא ידעתם על פנלופה קרוז

מה לא יאמן כי יסופר על קלי קרארקסון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully