וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על קלי קלארקסון

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק, Gettyimages

27.4.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# הרבה לפני שקלי קלארקסון הפכה לאחת הזמרות הכי לוהטות בעולם, היא נאלצה להתפרנס ממש כמו כל בן תמותה. אחד הג'ובים היותר מעניינים שלה היה מלצרית במועדון סטנד-אפ בטקסס. אין יותר מצחיק מזה.

# אולי הסיבה לכך שקלי היתה צריכה הכנסה, היא לחסוך ללימודי ביולוגיה. כן, מתברר שזוכת "אמריקן איידול" כלל לא חלמה להיות זמרת, אלא דווקא ביולוגית ימית. את דעתה היא שינתה לאחר שצפתה בסרט מלתעות. מאוד מעניין למה.

קלי קלארקסון. GettyImages
מלצרית בסנוקר. קלי קלארקסון/GettyImages

# אם אתם מגיעים להוליווד, אולי כדאי שתעברו ליד האחוזה המפוארת שלה ותנסו להציץ פנימה. למה? כי יש סיכוי שתראו אותה מהלכת בבית עירומה. קלי סיפרה בראיון שבתור תינוקת, היא אהבה להסתובב בעירום, לכן עד היום היא לא ממש אוהבת בגדים. אחלה.

# כמי שמכורה למוזיקה, קלארקסון התקינה במיני-וואן ההופעות שלה מיני-סטודיו. למה? מתברר שההשראה הכי גדולה נוחתת עליה כשהיא נוסעת בדרכים. או יותר נכון, כשהנהג שלה נוסע.

# אז מלבד מיני-סטודיו, חלק מהדרישות של קלי בזמן מסע ההופעות שלה הן שתמיד יהיו בסביבתה מים, קוטג' ומלון. מה לגבי נעליים? זה פחות נחוץ, מאחר והיא נוהגת להסתובב יחפה במהלך הטור. ברברית.


וואלה! סלבס יחפה רק כשהיא צריכה להיכנס לחדר האשפה בבניין שלה. כדי לא ללכלך את הנעליים!


כמה עובדות מפתיעות מאוד על ויקטוריה בקהאם

הנה מה שלא ידעתם על קריסטן סטיוארט

מה לא יאמן כי יסופר על ליידי גאגא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully