וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על ליידי גאגא

וואלה! סלבס

6.4.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס תיבת פנדורה

# הרבה לפני שליידי גאגא עמדה על במה, החזיקה מיקרופון ובעיקר עטתה על עצמה אאוטפיטים מביכים ביותר, היא עמדה על במות אחרות. כאלו ששמים במועדונים. למה? כי המקצוע הקודם שלה היא רקדנית גו-גו. או במילים אחרות: חשפנית מן השורה. אולי משם הבגדים?

# המורים בבית הספר הקתולי הפרטי, שבו למדה סטפני ג'ואן אנג'לינה גרמנוטה, בוודאי היו המומים ממה שנוצר מהילדה המתוקה שלמדה שם. מצד שני, עם חברות לספסל הלימודים כמו האחיות פריס וניקי הילטון, למה אפשר לצפות?

# עכשיו רק ניתן לתהות אם גם האחיות הבלונדיניות למשפחת הילטון, היו בין הילדות הרעות שכינו את ליידי בכינוי הבזוי "החיידק". טוב, האמת שזה לא כזה רחוק מהמציאות.

ליידי גאגא. Frederick M. Brown, GettyImages
חברה של פריס. ליידי גאגא/GettyImages, Frederick M. Brown

# אם גם אתם אוהבים את הדואט של גאגא וביונסה, "טלפון", בוודאי תופתעו לדעת שהשיר נכתב במקור בכלל לבריטני ספירס, שהחליטה לוותר עליו ברגע האחרון, כשיר הסוגר של אלבומה. משם, הדרך לידיהן (או יותר נכון לפיהן) של הגאגא והביונסה, היתה קצרה והשיר הפך ללהיט. לא בטוח שזה מה שהיה קורה אילו היה נשאר אצל ספירס, לא?

# ועכשיו משהו קצת יותר איכותי: אחד החברים היותר טובים שלה הוא ד"ר דיפאק צ'ופרה, שנחשב לאחד מהרופאים האלטנרנטיביים המפורסמים והעשירים ביותר בארה"ב ולגורו בתחומו, שפרסם לא מעט ספרים על המלאכה שלו. גאגא עצמה העידה עליו כי הוא אחד האנשים היותר משפיעים בחייה בעיקר בגלל ההדרכה הרוחנית שהוא מעניק לה. נו שוין.


וואלה! סלבס למדה ביסודי עם ריקי כהן. זה לא ממש עזר לה כשהיא ניסתה לפנות ליאיר לפיד.


ניחוח גאגא: סלבס ריחניים במיוחד

ידעתם? רכלו על ליידי גאגא בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully