וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ויקטוריה בקהאם

וואלה! סלבס

19.4.2013 / 0:05

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# זה ידוע לכל שויקטוריה בקהאם נחשבת לספייס גירל הכי אלגנטית, קרה ומחושבת. אולי זו הסיבה שכשאישתו של דיוויד בקהאם צוחקת, סביר להניח שלא תראו את זה, כי היא תמיד תסתיר את הפה המחייך שלה עם תיק היד שלה. למה? שאלה טובה.

# עם זאת, נראה שהיא לא תמיד מנומסת, ולפעמים כשהיא עוברת התקפי זעם כאלו או אחרים, היא מוציאה את ילדת השכונות שבה. לדוגמה: באחת הפעמים שחברת התעופה איבדה את המזוודה שלה, הדיווה המטורללת דרשה טיסות חינם. לכל החיים! חיה בלה-לה-לנד.

ויקטוריה בקהאם. ספלאש
טיסות חינם! ויקטוריה בקהאם/ספלאש

# העובדה הקודמת קצת הזויה בהתחשב בכך שלה ולבעלה יש הרבה, בעצם המון, כסף. כל כך הרבה שליום ההולדת שלה, דיוויד הרומנטי קנה לה כרם גפנים מהם מיוצר יין. לא בקבוק. כרם!

# אולי זה רק בשביל שהיא תוכל להגיש יין משובח, כשהיא מארחת את הסנדקים של הילדים שלה - אלטון ג'ון ואליזבת' הארלי. בכל זאת, מדובר באנשים חשובים.


# אבל לא הכל זוהר ונוצץ בחייה של הבקהאמית. בעבר היא נבחנה לתפקיד של לארה קרופט, בסרט המפורסם "טומב ריידר". לצערה כולכם יודעים את התוצאה - אנג'לינה ג'ולי חטפה לה את התפקיד מבין הידיים. אופסי.


וואלה! סלבס רוצה רק אדם אחד בתפקיד הסנדק של ילדיה - שבתאי, מוכר הגבינות שלה.


הנה דברים שלא ידעתם על קריסטן סטיוארט

מה לא ידעתם על ליידי גאגא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully