וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על ג'ורג' קלוני

וואלה! סלבס

11.5.2013 / 0:51

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# ג'ורג' קלוני, מי שנחשב לאחד הגברים היותר סקסיים בתעשיית הבידור ההוליוודית, נשבע לא פעם שהוא לעולם לא יתחתן שוב, ואם לא די בכך, גם לא יביא ילדים לעולם. מי שלא האמינו לו הן חברותיו מישל פייפר וניקול קידמן, שהתערבו איתו על עשרת אלפים דולר, שיהיה אבא עוד לפני גיל 40. שתיהן כאמור, הפסידו בהתערבות ושלחו צ'ק. הוא בתמורה, שלח את הצ'ק בחזרה והודיע שהוא מכפיל את הסכום כשהפעם על ההתערבות היא על כך שהוא לא יהפוך לאבא עד גיל 50. גם בפעם הזו הן הפסידו.

# קלוני אמנם לא מסוגל לקחת אחריות על ילדים קטנים, אבל מה שכן הוא בוודאי יכול להיות אבא לחזיר קטן בשם מקס. כן, כוכב 'אי.אר', קיבל חזיר במתנה מחברתו קלי פרטסון. קלוני אמנם טיפל במקס כאילו היה הילד הקטן שלו, אבל החזיר לא שרד ומת לפני כשבע שנים. עצוב.

ג'ורג' קלוני. Jason Merritt, GettyImages
אבאל'ה. ג'ורג' קלוני/GettyImages, Jason Merritt

# אבל מקס הוא לא היחיד שקלוני איבד במהלך חייו. לפני מספר שנים, דודו האהוב של קלוני מת לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן. השחקן, שבכל ילדותו עבד בשדות טבק ועישן לאורך מרבית שנותיו, הפסיק עם ההרגל המגונה ונשבע לא לגעת יותר בסיגריות. ספר את זה ליאיר לפיד.

# אם כבר במחלות עסקינן - במהלך צילומים לסרט "סריאנה", בכיכובו, נפצע קלוני בתאונה על הסט וסבל מפציעות חמורות. מה שרובכם בוודאי לא יודעים, שלצד הפציעות, קלוני סבל גם ממחלת השיכחה ודברים רבים נמחקו מזכרונו. לאחר טיפולים רבים הוא החלים ושב לעבודה.

# ומתאונה אחת על הסט לאחרת: במהלך צילומים לסרט "שלושה מלכים", פרצה תגרה בין קלוני לבמאי הסרט דיוויד או. ראסל. על פי עדי ראייה, ראסל החל לצעוק על קלוני, שלא ממש אהב את הסיטואציה והחל להכות אותו באגרופיו. מאוחר יותר אמר במאי הסרט שהוא לא יעבוד עם קלוני לעולם, גם אם יציעו לו 20 מיליון דולר. ותמורת 50?


הנה מה שלא ידעתם על פנלופה קרוז

מה לא יאמן כי יסופר על קלי קרארקסון?

כמה עובדות מפתיעות על ויקטוריה בקהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully