וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוגע! ג'סטין ביבר רוקד ברחוב בפיג'מה

שירות וואלה! סלבס

25.4.2013 / 16:11

הכוכב החליט שאם הוא לא מזמין מעריצים לישון איתו באותה מיטה, אז למה שלא יראה להם את הפיג'מה כשהוא יוצא לרחוב? צפו בביבר רוקד מתוך שינה, כנראה. וואלה! סלבס אוברול

אם ג'סטין ביבר לא "מאבד את זה", כפי שמגדירים את התנהגותו הפרועה בכלי התקשורת מעבר לים, אז כנראה שהוא לוקח תרופה כלשהי שגורמת לו להתנהג, ובכן, באופן מוזר. מאוד מוזר. אתמול (ד') למשל, יצא ביבר כשהוא לובש פיג'מה אדומה לרחוב בשוודיה, תוך כדי שהוא רוקד עם חבר בבגד תואם. מצחיק? הכי לא.

צפו: ביבר והפיג'מה האדומה

ביבר, שעובר כעת בין מדינות אירופיות קרירות במסגרת סיבוב ההופעות שלו, החליט להפתיע את המעריצים כשדווקא לא לבש את אחד מזוגות המכנסיים הרחבים שלו ואפילו נשאר מכוסה בחלק עליון ולא השוויץ בבטן החלקה שלו בציבור. העובדה כי מה שכן כיסה את גופו הוא דווקא אוברול צמרירי בצבע אדום בוהק, שהדגיש את שתי הרגליים הדקיקות שלו, היא סוג של בדיחה - אבל כזו שבאה על חשבונו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ובכן, טיפשי. ג'סטין ביבר בפיג'מה/מערכת וואלה, צילום מסך

אם כבר החליט להראות למעריצות הצווחניות איך הוא נראה כשהוא נכנס למיטה, לא ברור למה אליל הבנות הביא איתו עוד חבר כדי לבצע ריקוד סוער. את הבגד, לבשו השניים כשהם בדרך לעוד בילוי סוער במועדון לילה מקומי, כי ג'סטין, כאמור, ביורו-טריפ פרוע במיוחד. הכי גברי מצדו.


וואלה! סלבס רוקדת את הצעד התימני אחת לשנה, כשהיא לובשת עלי תאנה בלבד. סקסי!


מתחרה נאה: הריקוד המביך של מיילי סיירוס

סבא של ביבר: ”אף פעם לא קיבלנו אגורה”

ביבר מביך או דווקא מלהיב? רכלו על כך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully