וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הריקוד המביך של מיילי סיירוס

שירות וואלה! סלבס

26.3.2013 / 0:00

מאורסת שובבה או סתם ילדה טובה שהפכה לרעה במיוחד - מיילי צילמה קליפ ביתי שבו ניסתה להוכיח שהיא סקסית בפיג'מה, כולל נענועי הישבן. בחנו בעצמכם. וואלה! סלבס ברצינות?

בתקופה האחרונה נדמה שאם מיילי סיירוס תגיע למרכז גמילה, איש כבר לא יהיה מופתע. כוכבת דיסני שהתבגרה להיות סלבריטי סוג ב' בהוליווד, הספיקה לאחרונה לגלח את השיער ולצבוע אותו לבלונד פלטינה, להתארס לבויפרנד ליאם המסוורת', להימרח בקליפ פרוע על חשפניות ואז לעורר המון שמועות על ביטול החתונה המתוכננת. כעת, מגיע וידאו מביך במיוחד שהגיע לרשת, שבו הצעירה הפוחזת משתגעת אפילו יותר.

הציצו: מיילי סיירוס רוקדת

אולי כדי להפריך את השמועות או לגרום לכולם להתעסק במשהו שאינו האירוסין שלה - סיירוס החליטה להדגים איך נראה ריקוד ה"טווארק" הפרובוקטיבי, זה שרוקדות הביג מאמא'ז השחורות בשכונות הקשוחות של אמריקה לצלילי הראפרים המקומיים. הבעיה: הצעירה בהפרעה צולמה מנענעת כשהיא לובשת פיג'מת חד קרן, ומנפנפת בעיקר בישבן הלבנבן שלה מול המצלמה, שסבלה אפילו יותר מאם היתה עושה עוד גרסה ל"הארלם שייק". אה, ואז אפילו העלתה את הסרטון לאינטרנט כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצ'וגעת! מיילי סיירוס יושבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון (שבו היא מזיזיה את הגוף לצלילי הראפר פלו רידה) ובתמונה שצייצה מיילי מאוח יותר כשהיא לבושה באותו האאוטפיט הטיפשי ממש, נראית טבעת האירוסין עם היהלום הענקי על האצבע שלה. אז רגע, אם את והארוס ההורס יחד, למה את צריכה לנענע ולהביך את עצמך מול כל העולם? אולי זו הדרך שלה לברך לשלום את המסוורת'. שיהיה.


וואלה! סלבס מנענעת את הישבן רק כשהיא צריכה לנקות את החלונות. כך היא דואגת שהם יהיו מבריקים.


צפו במתיחת הפנים של ג'סטין טימברלייק

הוודוי המפתיע של ליבי רן

רכלו על הריקוד המטופש בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully