וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבא של ביבר: "אף פעם לא קיבלנו אגורה"

שירות וואלה! סלבס

22.4.2013 / 0:02

מאחורי האימפריה הגדולה של ג'סטין ביבר, העושר והתהילה - ישנם גם כמה סיפורים משפחתיים מעט פחות נעימים לקריאה. עכשיו, הדברים מתפרסמים לראשונה. וואלה! סלבס שוקינג

מי היה מאמין שמאחורי אחד הנערים העשירים בעולם, יסתתר בן משפחה לא יציב אשר שקע בחובות - ולמרות זאת, אף כוכב פופ לא זרק גלגל הצלה על מנת לסייע לו. בגלל עובדות אלו, סבו של ג'סטין ביבר, החליט לשבור שתיקה ולספר לראשונה על חייו העגומים: הוא אינו יכול לעבוד בגלל מצב בריאותי לקוי, ועל כן מעביר את ימיו באופן הרבה פחות אטרקטיבי מהנכד המפורסם, שכעת מתברר - אינו מעניק פרוטה.

ג'סטין ביבר. Michael Kovac, GettyImages
יחזור כמו בומרנג. ג'סטין ביבר/GettyImages, Michael Kovac

על פי העיתון האנגלי The Sun, הסבא של ביבר - ג'ורג' - מודה שאיש כנראה לא היה מניח שהוא סבו האוהב של ג'סטין, אחד מכוכבי הפופ העשירים בעולם. בן ה-61 לא מסוגל לתקן חור שהותיר עץ בגג של בקתת העץ בה הוא מתגורר ב-40 השנים האחרונות, וזאת בגלל מצב רפואי רעוע.

אז, מדוע לא מגיעים מומחים ומתקנים את הנזק שנגרם? ובכן, בגלל מחסור בכסף. כן, כן - מחסור בכסף. ביבר הקטן והעשיר, לא העביר מעולם כספים למשפחתו, לפחות כך על פי הסב -למרות שבשנים האחרונות הפך לאחד הכוכבים העשירים ביותר בעולם. עוד נכתב, כי ג'ורג' המבוגר, ישן על מזרן מלוכלך בחדר הקדמי של ביתו המתפורר כיוון שאיננו יכול להגיע לקומה העליונה.


זהו, זה עבר לה. וואלה! סלבס כבר לא בליברית, ומבטיחה לג'סטין הקטן - גם אנה פרנק היתה מגרדת את הפוסטר מהקיר. ביוש.


בשידור חי: גווינת' פאלטרו חופנת מפשעה

רוצים להפליק לביבר? כאן אפשר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully