וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: גווינת' פאלטרו חופנת מפשעה

שירות וואלה! סלבס

21.4.2013 / 10:03

כשהגיעה להתארח בתכנית טוק-שואו, השחקנית השובבה נדרשה לבדוק אם רגל אחת של מרואיין אחר - באמת קצרה יותר מהאחרת. זה נגמר באצבעות שלה על האשכים שלו. וואלה! סלבס שקית

גווינת' פאלטרו בדרך להסבת מקצוע? כנראה שאין צורך לחשוש מכך שהשחקנית הבלונדינית תחליט ללמוד רפואה, כי נראה שאת הטריקים לבדיקה גופנית מוצלחת היא כבר יודעת. עובדה, פאלטרו התארחה בסוף השבוע האחרון בתכנית ראיונות ולמרבה ההפתעה תפסה במפשעה של אורח אחר שישב לצדה - רק כדי להשלים את המשימה מול המצלמות. כן, היד שלה בהחלט מיששה את האזור המוצנע היטב.

רוצים לראות? (העבירו ל-14:20)

לא מדובר בקטע אירוטי, פאלטרו בכל זאת נשואה באושר לכריס מרטין ואמא לשני ילדים חמודים. אז מה בכל זאת היה שם? הבלונדה, שהגיעה עם מרואיינים אחרים לשיחה קלילה בטוק-שואו האנגלי של גרהם נורטון, התבקשה לבדוק שרגלו של הקומיקאי לי מאק, אכן קצרה יותר מהאחרת כפי שהוא סיפר. אז היא מיששה את הברכיים שלו ואישרה את העובדות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רופאה להשכיר. גווינת' פאלטרו ממששת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל רגע, זה לא נגמר שם, כי מאק המצחיק הודיע מול המצלמות שבאופן משונה, גם אשכיו לא שווים בגובהם. כן, אלה שחבויים בתוך התחתונים , אם הכל כשורה. אז מה עשתה פאלטרו? לקול עידוד המנחה והקהל התומך בתכנית, פשוט חפנה את המפשעה ואישרה את מה שסיפר על האשכים שלו.

ברור שהיא נראתה נבוכה מכל העניין, אך כעת העולם יודע עוד פרט מידע על אדם לא ממש חשוב, שכלל לא יסייע לכל השאר לישון טוב בלילה.


וואלה! סלבס חופנת רק דבר אחד מול כולם - 100 גרם פיסטוק חלבי. ואז עוד 100, עוד 100 ועוד 100.


גווינת' פאלטרו חושפת: ”עברתי הפלה”

עשן לבן: המפורסמים שנתפסו עם ג’וינט

רכלו על המעשה השובב של גווינת' בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully