וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קים קרדשיאן התגרשה

שירות וואלה! סלבס

19.4.2013 / 21:00

שנה וחצי עברו עד שזה קרה, אבל מהיום מלכת הטראש ומי שהיה בעלה במשך 72 ימים, הכדורסלן קריס האמפריז - גרושים באופן רשמי. כעת היא תוכל ללדת בנחת. וואלה! סלבס מגורשת

זה רשמי: מהיום (ו') תוכלו להוסיף למלכת הטראש האמריקנית, קים קרדשיאן, טייטל נוסף - גרושה הריונית. כלי תקשורת מעבר לים מדווחים כי הסכם הגירושין של קרדשיאן ומי שהיה בעלה במשך כ-72 ימים בשנת 2011, הכדורסלן קריס האמפריז, נחתם היום, על ידי שני הצדדים.

ההסכם, אושר לא פחות מ-536 ימים מאז שקרדשיאן הגישה את הבקשה לביטול הנישואין עם האמפריז. זה קרה קצת יותר מחודשיים אחרי שנישאו בטקס גרנדיוזי - אירוע שתועד גם עבור תוכנית הריאליטי המשפחתית שלה כמובן. השמועות טענו שהוא לא היה נאמן, היא טענה ל"פערים שאינם ניתנים לגישור".

קים קרדשיאן. GettyImages
ככה הם נראו פעם, לפני החתונה. קים קרדשיאן וקריס האמפריז/GettyImages

יום אחרי הפרידה קימי סיפרה ש"לפעמים הדברים לא עובדים על פי התוכנית", והיא יודעת על מה היא מדברת. מיד אחר כך החלה להתראות עם הידיד הקרוב, הראפר קניה ווסט, שהפך להיות זה שהכניס אותה להריון ויביא איתה בייבי קרדשיאן לעולם בקיץ הקרוב. העובדה שהיא כבר לא נשואה באופן רשמי היא דבר אחד פחות לדאוג בגללו, לא?

אגב, על פי אתר הרכילות TMZ, האמפריז יצא מאוכזב מסיפור, כשבית המשפט האמריקני החליט שייסיימו את הקשר מבלי שייקבל אפילו דולר אחד מאשתו לשעבר, שלא לדבר על סכום של שבעה מיליון דולר שדרש - בטענה כי כל החתונה היתה מזימה של קימי להרוויח המון כסף. מתברר שגם השופט רואה את הריאליטי של ערוץ הבידור.


וואלה! סלבס מוכנה לטוס על לניו יורק כדי לנחם את קריס המסכנון, אבל לא תעבור את משטרת ההגירה. עם השפם שלה, היא נראית כמו עובד מקסיקני זר.


מתיחת פנים: איך השתנתה קים קרדשיאן?

הנה הבטן: קים קרדשיאן הריונית בביקיני

רכלו על הגירושין של קים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully