וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי סוגרת את האינסטגרם שלה?

וואלה! סלבס

9.4.2013 / 10:46

הדוגמנית העלתה לחשבון האיסנטגרם שלה תמונה ובה היא מחזיקה שלט עם סמל הרשת החברתית ועליו איקס. העוקבים נכנסו לפאניקה, מלבד אלו שממשיכים לטנף. וואלה! סלבס בהלם

סערה ברשת: האם הטופמודל הישראלית, בר רפאלי, מתכוונת לסגור את חשבון האינסטגרם המאוד פופולרי שלה, בעקבות התקפת הגולשים נגדה אתמול (ב')? התשובה לא ממש ברורה.

הבוקר העלתה רפאלי לפרופיל שלה, תמונה שבה היא מחזיקה שלט עם צילום אייקון האינסטגרם כשעליו מצוייר איקס. רפאלי אחזה בתמונה עם פרצוף עצוב, מה שגרם לעוקבים שלה להאמין כי הבלונדה מתכוונת לסגור את החשבון המתועד שלה.

כזכור ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, העלתה רפאלי פוסט ובו כתבה שהיא מרכינה ראש לזכר הנספים. התגובות לא איחרו לבוא כך שרבים מהעוקבים אחריה, חלקם ערבים, תקפו את רפאלי. זו אולי הסיבה שבגללה חששו המעריצים כי לדוגמנית נמאס מאלה שיוצאים נגדה ולכן החליטה לסגור את החשבון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לללאאאא. בר רפאלי והתמונה המרומזת/מערכת וואלה, צילום מסך

גם במקרה של התמונה החדשה, התגובות שנויות במחלוקת: ednaednaedna12 כתבה, "לא נורא האגו שלה בשמיים. בחיים לא ענתה לאף אחד, לא פירגנה לאף אחד. היא טיפוס שחושב רק על עצמה ועל הציון ברוך שמגיע לה עד הפופיק, שמה היא מצאה בדבר הזה אלוהים רק יודע. היא מתנהגת גרוע גם לצלמי פפרצי, היא פשוט שחצנית ויאללה ביי איתה וחיי נפשי שאף אחד לא מקנא בה לכל אחד יש את החיים שלו".

לעומתה, כתבה גולשת בשם lvlp_23, "לא. לא רוצה, אל תתנתקי מהאינסטה. בר את מהממת. וכיף לראות ולהיות שותף אחרי הדברים היפים והמקסימים שאת מעלה. לוב יו". את כל האמת יודעת רק אישה אחת - שבמקרה עונה לשם בר רפאלי.


וואלה! סלבס מפצירה, מבקשת ומתחננת מברבור לא להתנתק מהאינסטגרם. למרות שהיא חסמה אותה 7,000,000 פעמים.


תמונות לוהטות: קותי סבג טופלס בים

יאללה, סולחה: אושרי ותורג’י שוב עובדים יחד

בקשו מבר שלא לסגור את פרופיל האינסטגרם שלה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully