וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, סולחה: אושרי כהן ואיתי תורג'מן שוב עובדים יחד

וואלה! סלבס

9.4.2013 / 9:02

אחרי שחלקו דירה בעיר, פאב, זמן מסך וחוויות על אי מבודד - רק כדי להסתכסך ולהכחיש, תורג'י ואושרי שוב משתפים פעולה. והפעם: קמפיין זוגי חדש. וואלה! סלבס עושים שלום

זוכרים את הזוגיות-הגברית-הכי-יציבה-של-הביצה-לשעבר, זו של אושרי כהן ואיתי תורג'מן? צמד החמד, עשה הכל יחד ממש עד לחודשים האחרונים, אז בילו זמן רב בנפרד (בטענה שהרומנטיקה של תורג'י עם אנה ארונוב הפריד בין הגברברים), כולל הכחשות והצהרות ש"הכל בסדר" בין השניים. בין אם התגעגעתם ובין אם לא - אושרי ותורג'י עושים קאמבק, בקמפיין משותף שיפיח בזוגיות הזו חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה פעם. אושרי כהן ואיתי תורג'מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם אמנם הספיקו לחלוק דירת רווקים בתל אביב, לשמש כבעלים של פאב אורבני, לטפח חוויית נטישה על האי של "הישרדות", להופיע בסדרות ולעבור עוד שלל חוויות אחרות בצוותא - אבל פרסומת משותפת, כזו שמאחדת אותם אחרי תקופה ארוכה, היא סיבה למסיבה. עלילת פרסומת הקמפיין שיצלמו לחברת "בזק בינלאומי", עדיין סודית, אך התוצאה ככל הנראה תהיה משעשעת.

כעת, נחכה ונראה אם אנה ארונוב תופיע גם היא על הסט ותמסור מצלמה לידיו של הצלם החובב תורג'י, או שמא ה-BFF אושרי, שמטפח בתקופה האחרונה פוזה של סולן בלהקת רוק, יחליט שהוא מתאים לביים את הפרסומת הנרקמת. כן, הוא עושה גם את זה בזמן האחרון. בכל מקרה, יהיה שמח.

בחברת "בזק בינלאומי" בחרו שלא להגיב לדברים.


וואלה! סלבס לעולם לא תיפרד מהחברה הכי טובה שלה בעולם כולו - שמיכי השמיכה, שמלווה אותה מאז גיל 4.


רוץ איתי, רוץ: תורג'מן עושה כושר

לחיים: מאיה בוסקילה ואושרי כהן שותים

רכלו על הזוגיות הישנה-חדשה של איתי ואושרי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully