וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל יום השואה: בר רפאלי מותקפת על ידי ערבים ברשת

וואלה! סלבס

8.4.2013 / 11:06

הדוגמנית הלאומית העלתה באינסטגרם פוסט על היום המיוחד, והותקפה על ידי עוקבים פרו פלסטינים - שיצאו כנגדה. התגובה מהעוקבים הישראלים לא איחרה לבוא. הכל קורה ביום השואה

נראה שיום הזיכרון העצוב לשואה ולגבורה, לא ממש הצליח לעצור בעד העוקבים של בר רפאלי מלפצוח בויכוח סוער, בגלל תמונה בפרופיל האינסטגרם שלה. רפאלי, שהיא דור שלישי לניצולי שואה, העלתה פוסט ובו כתבה, "כנכדה לניצולי שואה ויהודיה גאה, מרכינה ראש לזכר 6 מיליון קורבנות השואה. יהי זכרם ברוך".

כמו רוב הפוסטים שמעלה רפאלי, גם זה זכה לביקורות של אנשים החלוקים בדעותיהם. מיד לאחר פרסום הקטע, החלו גולשים ערביים ופרו-פלסטינים לתקוף את הדוגמנית. "כל העם היהודי הוא רוצח", כתב גולש בשם hakanalbayrak, "אתם הורגים תינוקות ונשים בעזה בלי בושה. אל תספרו לנו על השואה שלכם, זה לא נותן לכם זכות להרוג מוסלמים. ישראל עושה טיהור אתני לערבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הקטע שהעלתה בר רפאלי/מערכת וואלה, צילום מסך

לעומתם, היו כאלו שתמכו בדוגמנית וכתבו לה "כל הכבוד לך ! אני באמת גאה בזה שאת מייצגת אותנו בעולם. אז לא שירת בצבא, זה לא עושה ממך בנאדם פחות טוב...", כתבה תומכת אחרת.

בר רפאלי. ספלאש
לזכור ולא לשכוח. בר רפאלי/ספלאש

"אני באמת לא מבינה את השנאה כלפייך זה לגבי שנאת חינם זה אותו הדבר כמו הנאצים. אני יודעת שאני מגזימה אבל הנאצים שנאו יהודים בגלל היותם יהודים ובגלל שהם אמרו שהחזק שורד והם האמינו שאנחנו גזע נחות, אנשים ששונאים אותך רק בגלל שלא שירתת בצבא".

למרבה הצער, הוויכוח המשיך בחילופי דברים בין הצדדים ועורר הדים ובאזז ברחבי רשת. רפאלי, לעומת זאת, כמו שעושה ברוב המקרים - החליטה שלא להגיב לגולשים ושמרה על שתיקה מכובדת.


צו פיוס: מדונה ואנג'לינה ג'ולי משלימות

הוליווד והשואה: אלבום תמונות מיוחד

תומכים בבר? ספרו על זה גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully