וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פרנקו צוחק על ג'סטין ביבר וסלינה גומז

שירות וואלה! סלבס

28.3.2013 / 9:35

שיר אהבה חביב? ממש לא! הכוכב ההוליוודי לא דופק חשבון לזוג הסטארים הצעירים - והעלה לרשת וידאו שכולו בדיחה על חשבון אליל הבנות והאקסית החמודה. וואלה! סלבס ליפסינק

ג'יימס פרנקו אולי נהנה לצחוק על חשבונו של ג'סטין ביבר, אבל לא יודע עם מי הוא מסתבך. לפני ימים ספורים, העלה הכוכב ההוליוודי סרטון רשת משעשע, שבו הוא עושה ליפסינק יחד עם השחקנית אשלי בנסון ("שקרניות קטנות") לשיר של האקסית של ביבר, סלינה גומז. עד כאן הכל טוב, רק שבווידאו הוא מתלבש כמו אליל הבנות והיא כמו החברה לשעבר. מכעיס? תשאלו את מיסטר ביבר.

פרנקו, שנחשב לאחד הכוכבים העולים של תעשיית הקולנוע ולא ממש דופק חשבון עם הפה הגדול שלו, כבר עשה בעבר ליפסינק מבדח לאותו שיר בדיוק - “Love You Like A Love Song”. רק שהפעם, הוא והידידה (שפעם יצאה עם החבר הכי טוב של ביבר), החליטו להתלבש בדיוק כמו כוכבי הילדים המתבגרים. כן, כצפוי, הם עושים צחוק ונראים מאוד מגוחכים.

בהתחשב בעובדה שביבר הפוחז נהנה לתת מכה (לא) ידידותית לכל מי שנקרה בדרכו לאחרונה, כולל שומר ראש, צלם פפראצי, השכן שלו וכנראה שהיה מפנק בנגיחה גם את אליהו הנביא - אם היה מעיז להפריע לו במהלך חגיגות ליל הסדר, פרנקו כנראה לא באמת מבין עם מי הסתבך. מעניין אם השחקן ירד למחתרת, עד שיעבור זעמו של אליל הנערות.


וואלה! סלבס מוכנה לעשות ליפסינק רק לזמרת האהובה עליה בעולם - מוג'דה.


מיוחד: הפרצופים המוזרים של מריה קארי

צפו: הריקוד המביך של מיילי סיירוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully