וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'סטין ביבר יוצא מדעתו ותוקף צלם

שירות וואלה! סלבס

8.3.2013 / 19:19

"אני אכסח לך את הצורה", צעק כוכב הפופ לצלם פפראצי שהמתין דרוך מחוץ לבית החולים בו שהה. מהר מאד, הרוחות התחממו והפכו ליותר מאלימות מילולית. וואלה! סלבס קראטה קיד

אתמול (ה'), ג'סטין ביבר סבל מקוצר נשימה וירד מהבמה במהלך הופעה בלונדון. בעקבות מצבו הרעוע, נשלח הזמר לבית החולים המקומי, שם טופל על ידי צוות מקצועי. אלא שכעת מתברר כי הקארמה הרעה נמשכה גם אחרי שחרורו מהמקום. על פי הדיווחים, בסופו של אשפוז קצר, הנער יצא מכליו ושחרר את זעמו על צלם פפראצי שהמתין לו בקרבת מקום. הרוחות התחממו וניבולי הפה המשותפים הפכו למעשי אלימות.

לא ידוע אילו חומרים קיבל כוכב הפופ בזמן שהותו במיון, אך נראה שהשפעתם לא בהכרח היתה חיובית. ביבר הקטן השתחרר היום (9.3) מבית החולים, וכמו בכל יום אחר – עדר צלמים ארב לו דרוך ומוכן. הזמר, שלווה על ידי צוות מאבטחים גדול, לא קיבל את פני הפפראצי בברכה ונתן דרור ליצרו הרע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה, את בסדר? ג'סטין ביבר תוקף/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני אכסח לך את הצורה", צווח ביבר לעבר צלם אקראי ונכנס לרכבו. אותו אדם עובד החליט שלא להיכנע לניבולי הפה של הכוכב, והשיב ב"תחזור לאמריקה, נבלה". כן, זו היתה נקודת הרתיחה בה הגידופים הפכו לאלימות פיזית שכללה בין היתר, דחיפות, מכות וריסון הכרחי מצד גורמי הביטחון.


וואלה! סלבס לא נכנעת ליצר הרע ומעלימה אותו בעזרת לחוח, ביצה ורוטב חריף.


ג'סטין ביבר התמוטט על הבמה

מיוחד: הכוכבות הגדולות של הוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully