וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת ליטוף: בראד פיט בנה גן חיות פרטי בביתו

שירות וואלה! סלבס

13.3.2013 / 0:00

לדוד משה היתה פרה? ובכן, הוא לא היחיד - גם השחקן ההוליוודי ואשתו, אנג'לינה ג'ולי, מגדלים חיות אקזוטיות. כאן גרים (בין היתר) - ילדים וחיות. וואלה! סלבס תיבת נח

נראה שלשחקן ההוליוודי הנחשק יש הרבה זמן פנוי - ולא, הוא לא מעביר אותו אך ורק עם אנג'לינה ג'ולי, אלא דווקא בטיפוח תחביבים נסתרים ועתיקים. מלבד היותו מעצב רהיטים מתחיל, בראד פיט הוא גם סוג של ארכיטקט, כך מסתבר. לאחרונה, הוא עמל על פרויקט מסעיר שנועד לשמח את ילדיו, במסגרתו יצר השחקן מיני-גן-חיות, בו מסתובבים בין היתר עזים למות, אווזים, תרנגולות וברווזים.

אנג'לינה ג'ולי עם בראד פיט בפרמיירה של הסרט סולט. רויטרס
אמא ואבא טובים לילדים. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/רויטרס

הלאבר בוי של אנג'י העביר זמן רב בתכנון פינת הליטוף העשירה, שכפי הנראה תשמש בעיקר את חבורת הילדים הענקית שצמחה אט אט - דוקס, זהרה, פאקס, שיילו והתאומים, ויויאן ונוקס. את המבנה המתוכנן, יצר פיט באחוזת המשפחה בצרפת. על פי הדיווחים, ילדיו הבחינו בשיגעון וביקשו לאמץ חיות מעט יותר אקזוטיות כגון אריות ונמרים. אמא ואבא סירבו בנימוס.

"בראד חושב שהילדים צריכים ללמוד כיצד לדאוג לבעלי חיים", אמר מכר של הזוג. בשאר הזמן, כשהמשפחה לא מבלה באירופה, ישנן מטפלות רבות אשר דואגות להאכיל את החיות השונות ולטפל בהן במסירות אין קץ.


וואלה! סלבס ישנה בכלוב כדי להרגיש חיה. זה עובד לה.


מלאכת אומן: החלטורה החדשה של בראד פיט

ביג סורפרייז: ריהאנה מפתיעה מעריצה נלהבת

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully