וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכת אומן: החלטורה החדשה של בראד פיט

שירות וואלה! סלבס

6.11.2012 / 13:03

שחקן, הלאבר של אנג'י, איש משפחה למופת ועכשיו גם מעצב חובב ונחשק. בראד פיט משיק מהדורה מוגבלת של ליין רהיטים חדש שעיצב בעצמו. וואלה! סלבס קרש גיהוץ

בדרך כלל, כשסלבריטאים רוצים להרחיב את אימפריית המיתוג שלהם, הם פונים לעולם הביוטי: איפור ובשמים. בראד פיט, לעומת זאת, החליט שלא ללכת בדרך הבטוחה (כמעט, הוא בכל זאת הפרזנטור של שאנל 5), וכעת משתף פעולה עם יצרנית רהיטים, לטובת ליין מוצרי עץ משלו.

בראד פיט. Gareth Cattermole, GettyImages
החלטורות של פיט/GettyImages, Gareth Cattermole

בעוד שזה עשוי להיראות יוצא דופן, זו לא בדיוק הפתעה. ארוסה של אנג'לינה ג'ולי מתעניין כבר זמן רב באדריכלות ועיצוב. אז מתי ייחשפו עבודותיו? ובכן, לדברי האדריכל שעובד כעת עם פיט על הטאץ' שבאצבעותיו, ליין הרהיטים ההוליוודי יוצג באופן פומבי בין ה-13 ל-15 בנובמבר, בניו יורק סיטי.

השחקן יציג 12 מיצירות, ביניהן: שולחנות, כיסאות ומיטה (שלא בדיוק מזכירה את מיטת האוהבים שלו ושל אנג'י). פיט עצמו מודה שמדובר בתחביב עתיק, "אני משרבט רעיונות למבנים ורהיטים מאז תחילת הניינטיז", גילה.

בזמן שנותר לנו לחכות לחשיפת יצירותיו של הארטיסט בחיתוליו, הציג מגזין רהיטים את דגם המיטה של פיט. ואם בדמכם זורם יצר האספנות, וצפיתם ב"מועדון קרב" לפחות חמש פעמים, כדאי שתרכשו אחת, ישנם רק תשעה דגמים בעולם. כך או כך, בעוד שפיט מצא את ייעודו החדש, מעריציו לא צריכים לדאוג מעריקה, כי הכוכב מבטיח להמשיך לזחול על השטיח האדום. "אל תקדימו את המאוחר", אמר.


גם וואלה! סלבס החליטה לחזור לתחביב ישן, עיצוב שרשראות עם חלקי ציפורניים שבורות.


בראד פיט: שוחררו טיזרים לקמפיין בושם שאנל 5

ג'ניפר אניסטון לא מרפה ממשפחת פיט

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully