וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון לא מרפה ממשפחת פיט

שירות וואלה! סלבס

16.10.2012 / 0:20

בקרוב מאד ג'ניפר אניסטון תקיים את טקס הכלולות שלה, אלא שהיא לא תעשה זאת מבלי שג'יין פיט (אמא של) תקח חלק באיוונט המתוקשר. וואלה! סלבס קנוניה

סיומה השערורייתי של מערכת היחסים של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט, השאירה את הוליווד ונספחיה פעורי פה. כן, זו הייתה מהלומה קשה לכולם (פרט לאנג'לינה ג'ולי שזכתה מן ההפקר). מאותו רגע והלאה (ובעיקר שבע שנים מאוחר יותר), אין מישהו שלא זוכר את הסקנדל שהרעיד לעולם את הקרביים. אלא שדווקא מאניסטון, אפשר היה לצפות להתנהגות שונה, אך עושה רושם שרייצ'ל גרין (הו, הרגרסיה) לא מצליחה לזנוח את הנושא: הכוכבת ההוליוודית החליטה להזמין לחתונתה את חמותה לשעבר, ג'יין פיט (מאמא, אמא'לה, אמא של, מאמי, מאם וכו').

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע הזמן להמשיך הלאה, אבל באמת. ג'ניפר אניסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים, אניסטון, שבקרוב תעמוד תחת חופה לצד בן זוגה, השחקן ג'סטין ת'רו, הזמינה את את מאמא פיט לחתונתה המדוברת, בטענה שזה לא יהיה נכון לעשות זאת בלעדיה, כך לדבריה.

מקורב לשתיים חיזק את הבשורה ואמר: "ג'ניפר רוצה שג'יין תהיה שם, היא יותר קרובה אליה מאשר לאמא שלה, ננסי, וזה פשוט מרגיש נכון". עוד הוסיף, "גיין נרגשת מכך שג'ניפר מאושרת שוב. היא תמכה בה בשבע השנים האחרונות ולא תחמיץ את החתונה של ג'יין בעבור שום דבר". גם לא אם אנג'י תאמץ/תלד את ילדה המי יודע כמה?


וואלה! סלבס היתה רוצה לשמור על קשר הדוק עם החמות לשעבר, אבל גם כזו אין לה.


ג'ניפר אניסטון מציגה טבעת אירוסין ענקית

אנג'לינה ג'ולי מסייעת לפליטים סורים בירדן

אנג'לינה ג'ולי, בראד.
ומה אתם חושבים על כל זה? אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully