וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי מסייעת לפליטים סורים בירדן

שירות וואלה! סלבס

12.9.2012 / 11:15

האישה הכי יפה בעולם ביקרה אתמול (ג') בירדן, שוחחה עם פליטים סורים וקראה לפעול למען עזרה לאותם אנשים חסרי כל. וואלה! סלבס מצדיעה

היא אמנם אשתו של, ובזמן האחרון התקשורת עוסקת בעיקר בחתונה הסנסציונית, אך אל לנו לשכוח שג'ולי מונתה לשליחה מיוחדת של האו"ם, והיא עושה זאת נפלא.

אתמול (ג'), צולמה אנג'לינה ג'ולי כשהיא מקדישה את זמנה לסיוע הומניטרי במחנה פליטי אל?זעתרי בירדן. צוות מיוחד של נציבות האו"ם הוא זה שקלט את 250 אלף הפליטים שנמלטו מסוריה למחנה הירדני.

ג'ולי, שבאמתחתה רזומה עשיר של פעילות הומניטרית הכוללת גיחות למחנות פליטים כאלו ואחרים, יחצנות מבורכת ותרומת כספים, כבר מונתה לשליחה מיוחדת של האו"ם לענייני פליטים.

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
נשמה/GettyImages

בשל המצב, אנג'י אמרה לעיתונות: "אני מודאגת מאד. העולם מאד מטריד. זה קורע לב כשמגיע אזרח סורי ושואל אותך מדוע אף אחד לא מצליח למצוא פתרון עבורם", עוד הוסיפה השחקנית "הדברים שהם מתארים בשטח, לשמוע את זה מהם, זה כל כך נורא. אתה נתקל בהמון אנשים חפים מפשע, אזרחים ששואלים 'מי נמצא לצדנו? החודשים עוברים ומי יעזור לנו?"

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
"אני מודאגת"./GettyImages

כזכור, ג'ולי, הכוכבת הכי גדולה בהוליווד, התארסה לבן זוגה, בראד פיט, אחרי 7 שנות זוגיות. ועל הדרך גם אימצה כמה ילדים מקמבודיה, אתיופיה ווויטנאם. הכי זעקת 'עשי לנו ילד'.

וואלה! סלבס אמנם ניזונה בעיקר מבונזו, אך הייתה מאמצת כל דבר שאנג'י הייתה זורקת לעברה. רק כי זאת אנג'י.


בראד פיט מתחרפן לקראת החתונה

הסטאר: אנג'לינה ג'ולי האמא הגרועה ביותר בהוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully