וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט מתחרפן לקראת החתונה

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

7.8.2012 / 11:34

לפי קרובי משפחה, פיט הוא הגרסה הגברית של אם כל הבריידזילות. מקורבים טוענים שהוא דורש להיות מעורב בכל פרט, עד הקטן ביותר. ג'ולי אפילו לא מתרגשת. וואלה! סלבס קרייזי

בראד פיט בהיסטריה: לפי מקורבים לזוג המלכותי, שעתיד לצעוד אל החופה בקרוב, בזמן שאנג'לינה ג'ולי מפהקת בשעמום בכל פעם שהחתונה מוזכרת, החתן הפך את עצמו בשבועות האחרונים לחתן מהגיהנום. בן דודה של הכלה, מרטין פושר, סיפר לאתר רכילות אמריקאי שהחתן כל כך רגיש בכל מה שקשור לענייני החתונה, עד שהוא מבקש להיות מעורב אפילו בבחירת המפיות, המפות והמזמורים.

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בפסטיבל קאן ה-61, מאי 20072. Pascal Le Segretain, GettyImages
העיקר שאתם לא נראים משועממים/GettyImages, Pascal Le Segretain

החתונה עצמה עתידה להתרחש ב"שאטו מיראבל" של הזוג בצרפת, והבית נמצא כעת בשיפוצים. "בראד רוצה ששיפוץ הבית הראשי יסתיים עד החתונה", סיפר הבנדוד הפטפטן והוסיף, "לאנג'י זה ממש לא אכפת".

אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט. AP
היוש לרגל. ג'ולי ופיט/AP

למי שכבר התחיל לחפש כרטיסי טיסה לאירופה, אולי כדאי לצנו את ההתלהבות, הזוג מתכוון להזמין אך ורק עשרים מוזמנים לחתונה המרגשת שלהם. כן, כולל ששת ילדיהם: מדוקס (10), פאקס (9), זהרה (7), שיילה (שש) והתאומים בני הארבע ויויאן ונוקס. אל דאגה, גם סתם הזמנה לא יצא לכם לראות, היות והכוכבים לא מתכוונים לשלוח אחת כזו. לאף אחד.

אין לכם מה לדאוג לגורל ההזמנה של קרוב המשפחה חובב הפרסום, "אני יודע שלא יזמינו אותי", סיפר לאתר האינטרנט, "אבל אני עדיין מאד שמח ומתרגש בשביל הזוג המאושר".

למי ששכח: בראד ואנג'י הכירו על סט צילומי הסרט "מר וגברת סמית' בשנת 2004, כאשר פיט עדיין היה נשוי לג'ניפר אניסטון. השניים התאהבו, פיט התגרש וג'ולי מייד פצחה במלאכת הרכבת המשפחה.

את טבעת הנישואים היוקרתית (חצי מיליון דולר של יהלומים מלוטשים ואיכותיים), בראד העניק לאנג'לינה באפריל האחרון.

וואלה! סלבס כבר התחילה להכין לשני הכוכבים את טקס החינה. עכשיו כולם להוציא לשון ולהתחיל לתת בקולולו.

למה הכי כדאי לכם לחכות לחתונה של בראד ואנג'י?

ג'ניפר אניסטון: ”אנג'לינה ג'ולי כלבה חרמנית”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully