וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון: "אנג'לינה ג'ולי כלבה חרמנית"

שירות וואלה! סלבס

16.7.2012 / 0:00

המגזין האמריקאי דיווח שאת פנינת החכמה הזו פלטה אניסטון במהלך ארוחת צהריים עם חברות בבוורלי הילס. והוסיפה: "קרניים ממש מתאימות לה". וואלה! סלבס פה גדול

ג'ניפר אניסטון לא היתה צריכה הרבה סיבות על מנת לפתוח ג'ורה על מי שעשתה לה קרניים וגנבה לה את הבעל מתחת לאף, אנג'לינה ג'ולי. אז כאשר אניסטון ישבה לארוחת צהריים עם חברות בהוליווד, ואחת מהן שלפה תמונה של ג'ולי מצילומי סרטה החדש כשהיא חובשת קרניים, הכוכבת לא הצליחה להתאפק.

אנג'לינה ג'ולי. imdb
יפה לה קרניים? ג'ולי/imdb

עדי ראייה סיפרו למגזין הנשיונל איקווירר האמריקאי שאניסטון לא הצליחה להפסיק לצחוק כשראתה את התמונה של ג'ולי, ואז אמרה: "אני חייבת להגיד שקרניים מתאימות לה".
כאילו לא דיי בירידה המינורית הזו, לפי המגזין, אניסטון תרמה עוד בדיחה לשולחן, על חשבון ג'ולי כמובן: "היא תמיד היתה כלבה חרמנית", כאשר היא משחקת עם כפל הלשון, Horny = חרמן, בעלת קרניים.

למי ששכח, רק לפני מספר שבועות דווח באתרי הרכילות מסביב לעולם שאניסטון שלחה לג'ולי פרחים פלאס ברכה לרגל אירוסיה לבראד פיט ולפי דיווחים אפילו הזמינה אותה ללאנץ'. לרגע נראה היה שהסיכסוך בין הצ'ילבות הגיע לסיומו, אך כאמור, מתברר שמבחינת אניסטון, העניין רחוק מלהסתיים.

גם לוואלה! סלבס יש קרניים. וזנב.

”אנג'לינה ג'ולי חתכה את עצמה והיתה מכורה להרואין”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully