וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט הסודי של ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי

שירות וואלה! סלבס

4.6.2012 / 15:26

אניסטון שלחה לג'ולי פרחים לכבוד האירוסים וזו התקשרה בנימוס על מנת להגיד תודה. בסוף השיחה השתיים קבעו להיפגש ללאנץ'. בראד פיט עדיין בהלם. וואלה! סלבס יאללה מכות

ג'ניפר אניסטון לא מוותרת, במקום להסתכל על כל הטוב שיש לה (ויש!) היא מעדיפה לטפח את האובססיה הישנה שלה לבראד פיט ואשתו החדשה, אנג'לינה ג'ולי. מתברר שכאשר אניסטון שמעה על האירוסים של השניים, במקום להתעלם (או לעשות להם כישוף, כמו שוואלה! סלבס היתה עושה), שיגרה לאחוזתם של בני הזוג פרחים עם ברכת מזל טוב.

דמיינו את פניה המופתעות של אנג'לינה, כאשר גילתה ממי הפרחים היפים שנחתו על מפתן דלתה. במקום להשליך אותם לפח מחשש לאנטרקס, זאתי אצה רצה לטלפון ומיד חייגה לאקסית המחומצנת כדי להודות לה על ההתחשבות.

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בפסטיבל קאן ה-61, מאי 20072. Pascal Le Segretain, GettyImages
צרות של עשירים. בראד ואנג'י/GettyImages, Pascal Le Segretain

לפי המגזין "נשיונל אינקווירר" שתי הצבועות ניהלו שיחה קצרה ומנומסת בסיומה החליטו להיפגש בלונדון לשיחת בואי-נעשה-שולם-כדי-שאוכל-להרוס-לך-את-החיים-מקרוב-יא-כלבתא. באופן די מפתיע, הפאפי של ג'ולי, בראד פיט, הצמיח עמוד שדרה והודיע לאשתו שאין סיכוי שהיא נפגשת עם ג'ן ללאנץ'.

לפי המגזין, בראד מכיר את שתי הנשים האלו ויודע שאין סיכוי שמפגש כזה יסתיים נטול דם, אז הוא מנסה למנוע מהשתיים לחלוק שולחן וככל הנראה גם חדר מיון.

עוד מדווחים אתרי הרכילות בניכר כי ג'סטין ת'רו, הארוס ההורס של אניסטון, ממורמר מתמיד עקב האובססיה הבלתי מסתיימת של אשתו לעתיד על בראד ואנג'י והחתונה של השניים נמצאת בסימן שאלה גדול מאד.

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט בטקס האמי 2004 בראד אמי. Kevin Winter, GettyImages
פעם היה להם טוב. בראד וג'ן/GettyImages, Kevin Winter

למי שפספס, בשנת 2005, בזמן צילומי "מר וגברת סמית'", התפתח רומן בין פיט לג'ולי, בזמן שבראד עדיין היה נשוי לג'ניפר. מתברר שכוכבת "חברים" מתקשה להתאושש מהטראומה ושש שנים אחרי, היא עדיין באובססיה על האקס שחמק.

וואלה! סלבס יצאה פעם לפגישה עם החדשה של האקס. אחת יצאה מזה צולעת, השניה עדיין מחפשת את עין שמאל.

מה אתם הייתם עושים במקום החבורה הזו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully