וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנג'לינה ג'ולי חתכה את עצמה והיתה מכורה להרואין"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

9.7.2012 / 16:40

כך טוען ספר ביוגרפי חדש על חייו של כוכב ה"רולינג סטונז", מיק ג'אגר. לפי הספר, אמה של ג'ולי דחפה אותה להתקרב לזמר בתקופה הכי קשה בחייה. וואלה! סלבס זזה כמו ג'אגר

ספר ביוגרפיה חדש שיוצא בימים אלה על חייו של כוכב ה"רולינג סטונז", מיק ג'אגר (69) טוען כי בשנת 1997, הכוכב רדף אחרי אנג'לינה ג'ולי, אז בת 22, במשך שנתיים שלמות, בסיומם אפילו בילו יחדיו סוף שבוע שלם בפאלם ספרינגס.

לפי הספר, מי שעודדה את הרומן הלא ממומש הזה בין ג'ולי לג'אגר היתה לא אחרת מאשר אמה של השחקנית, שבעצמה תחזקה אובססיה לכוכב הרוק המתבגר. "לטענתה מיק יכול היה ללמד את ג'ולי על החיים באור הזרקורים", נכתב בספר, "היא סרסרה את הילדה שלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופרעת? אני? מה פתאום. ג'ולי מתוך הסרט "אשה ביונית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נכתב כי באותה תקופה, ג'ולי בדיוק סיימה לגלם את דמותה של הדוגמנית ההוליוודית ג'יה קרנג'י שנפטרה בגיל 26 ממחלת האיידס אחרי שנים של הוללות. "צילומי הסרט השאירו את ג'ולי מרוקנת מבחינה נפשית וגופנית", מסביר הספר, "היא היתה מרוסקת וכאשר מצאה את עצמה על סט צילומי הקליפ לשיר המפורסם, " Anybody Seen My Baby", של 'האבנים המתגלגלות'", נכתב בביוגרפיה השערורייתית, "היא השתוללה וצרחה על הבמאי 'אני לא פאקינג יודעת לרקוד ולא פאקינג יודעת לשיר, מה אני עושה פה לעזאזל?". מה באמת?

הספר טוען שבאותה התקופה ג'ולי נטולת ההערכה העצמית בילתה את זמנה כשהיא מזריקה הרואין, מקעקעת את עצמה, עושה פירסינג, סשנים של סאדו מאזו ולקינוח אפילו חותכת את עצמה בידיים וברגליים. רוצים עוד? אתם מוזמנים להזמין את הספר שיצא לאור מחר (ג') ויעלה כ- 27 דולר.

וואלה! סלבס יצאה פעם עם כוכב רוק. אבל אז עודד מנשה זרק אותה לאשפתות.

הסטאר: אנג'לינה ג'ולי האמא הגרועה ביותר בהוליווד

סוד היופי הביזארי של אנג'לינה ג'ולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully