וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סודות היופי הביזאריים של סלבס

וואלה! סלבס

20.6.2012 / 15:49

בזמן שרוב הסלבס בארץ סתם מבקרים אצל הקוסמטיקאית, עמיתיהם ההוליוודים שוב עוקפים בסיבוב: מי מתקלחת ביין אדום ומי מתמרחת בקוויאר? וואלה! סלבס קוטג' כסבון אינטימי

טרי האצ'ר מתקלחת ביין אדום

מה ששמעתם: עקרת הבית הנואשת גילתה את סוד היופי המוזר שלה בראיון למגזין אמריקאי. אז אם גם אתם רוצים להיראות כמו האצ'ר ההורסת, נסו את הטריק הבא: בזמן שאתם רובצים במקלחת, נסו להוסיף לסבון הסטנדרטי גם בקבוק יין אדום איכותי. לפי הכוכבת זה סוד היופיה שלה ומה שלדעתה שמעכב את הזדקנות העור. זה ובוטוקס כמובן.

ג'ניפר לופז מתמרחת בדולרים

מה ששמעתם: טוב, אז לא באמת, אבל לסיים בכל ערב צנצנת קרם במחיר של 140 דולרים, זה כמעט אותו הדבר. הזמרת הבוטילישסית הגיעה למסקנה שאם קרם יוקרתי שאמור לטפל בבעיית הזדקנות-עור נקודתית באמת עובד, למה לא למרוח אותו על כל הגוף?
המרוויחים העיקריים מהטמטמת הזו הם קודקודי חברת "לה מר" הצרפתית שזוכים להכנסה יומית הישר מ

אנג'לינה ג'ולי פילינג קוויאר

מה ששמעתם: חשבתם שזול לטפח אפידרמיס נוצץ כמו של אנג'לינה ג'ולי? טעות מרה בידיכם. ג'ולי לא מפקירה את עור הפנים המפורסם שלה לקרמים, ומתמרחת מדי ערב בקוויאר יוקרתי. הסיבה הרשמית: בקוויאר יש פרוטאין ושומן שעוזרים לפנים להיראות נקיים וטהורים. הגיוני.

האלי ברי מתקלחת בקפה

השחקנית הרותחת לא נותנת לטבע להתבלבל ולחשוב שהוא יכול לעשות מה שבא לו עם העור הכהה והמהמם שלה. ברי סיפרה שעל מנת לשמור על זרימת דם גבוהה וחילוף תאים זריז יותר, היא מפזרת פולי קפה בסבון האמבטיה שלה, מה שמחדיר את הקפאין לעור ועושה לו פלאים. אל תנסו את זה בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ויקטוריה בקהאם רוחצת פנים עם שליית כבשה

מה ששמעתם: סיימתם להקיא? יופי, עכשיו תקראו. זה כבר ידוע שבשלייה יש לא מעט חומרים טובים שעוזרים לבניית הגוף. אמהות מסויימות (מי אמר ג'נוארי ג'ונס ולא קיבל), הופכות את השלייה הפרטית שלהן, אחרי הלידה לכדורים ושותים אותה מדי יום על מנת לחזק את הגוף. הבעיה מתחילה כשכוכבות כמו ויקטוריה בקהאם חומדת שליית כבשה ורוחצת עמה את הפנים. זהו, תחזרו להקיא.

דמי מור מתפנקת עם עלוקות

חשבתם שהדגיגים הקטנים בקניון, אלה שאוכלים לכם את העור המת ברגליים זה בעע? אז קבלו את הטרנד הבא של הוליווד. דמי מור נחשפה למחקרים שהוכיחו כי טיפול על ידי מציצת דם מבוקרת של עלוקות עוזר רפואית למגוון בעיות רפואיות. הבעיה: מור סיפרה למקורביה שהיא ממש נהנית מהטיפול. מי אמר אשפוז ולא קיבל?

לינדזי לוהן מכורה למכונת השיזוף

מה ששמעתם: אז נכון, מכוני שיזוף הם לא ביזאריים כמו קוויאר ומקלחות קפה או יין, אבל תודו שלשלם כמעט מאתיים אלף שקלים (כ 40 אלף דולרים) למשך תקופה של שנתיים, זה בהחלט שימוש מוגזם במכונת השיזוף האומללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully