וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטאר: אנג'לינה ג'ולי האמא הגרועה ביותר בהוליווד

שירות וואלה! סלבס

26.6.2012 / 13:59

לכבוד סוף שנת הלימודים, הצהובון האמריקאי חילק ציונים לאימהות ההוליוודיות וקבע: אגילרה היא האמא הכי רעה. לעומתה האלי ברי אם השנה. מי עוד ברשימה? וואלה! סלבס אמאל'ה

בזמן שהתלמידים חוזרים לבתיהם עם תעודות סוף השנה, גם הסלבריטאיות בהוליווד קיבלו ציונים. לא על הישגיהן האקדמאים, אלא על כישורי ההורות שלהן.

צהובון ה"סטאר" השערורייתי, הנפיק השבוע עוד גיליון שככל הנראה יצליח להשפיל כמה כוכבות הוליוודיות. בשער המציג את האימהות המפורסמות, ניתן לראות את אנג'לינה ג'ולי, שזכתה לציון המביך C- (כ-65), בעקבות בעובדה שהיא מאכילה את ילדיה בג'אנק פוד ונותנת להם לשחק ברובים, מה שלטענת הצהובון יצמיח עוד דור של ילדים שמנים ואלימים. היי, לפחות הם יהיו מיליונרים!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אמא שלא יצאה בזול ממלתעות ה"סטאר", היא ג'ניפר לופז, שלטענת הכותבים לא משקיעה ולו רגע אחד בחברת התאומים שלה, ומעדיפה לבלות את כל הזמן שלה עם החבר הצעיר והחתיך שאספה.

אך מי שהכי הושפלה וזכתה לאחד הציונים הנמוכים ביותר היא כריסטינה אגילרה, שהודות לתפקודה בעונה הנוכחית של "דה ווייס" האמריקאית, קיבלה מהצהובון את הציון המביך D+ (55). לטענתם, הבלונדה הראתה לקהל המעריצים שלה צד עוין וממורמר והוכיחה שהיא "דיווה מטונפת", כלשון העורכים. "היא כלבתא", הצהיר העיתון והוסיף, "מי היה רוצה אמא כזו?". לטענת עורכי הצהובון הזמרת מרוכזת בעצמה, היא אגואיסטית, שחצנית, טפשה ורעה. כאילו לא די בכל זאת, היא גם יוצאת לבלות במקום להקריא לילדים שלה סיפור לפני השינה.

כריסטינה אגילרה בהופעה במשחק הסופרבול. Christopher Polk, GettyImages
אמא מהסטיוטים. אגילרה/GettyImages, Christopher Polk

מי שירכוש את המגזין יוכל ליהנות מעוד טינופים על אימהות הוליוודיות אחרות שנותנות לילדיהן לעשן, מעדיפות אלכוהול על פני הזאטוטים ואפילו מתעלמות מהילדים במשך חודשים. סופר נני מתהפכת. איפה שלא תהיה.

אל דאגה, יש גם כמה אימהות שזכו לשבחים מהצהובון: סנדרה בולוק למשל קיבלה את הציון המשובח A+, (מאה ובונוס), על תפקודה כאם. לצדה רובצות בנחת אימהות שוות אחרות: ריס ווית'רספון וג'ניפר גארנר, שעברו את שיעור האימהות של המגזין בהצטיינות.

וואלה! סלבס היתה יכולה להיות אמא טובה, אם לא היתה עוקרת לעצמה את הרחם בהתקף זעם.

לא רק הסטאר - קלי אוסבורן: "כרסיטינה אגילרה ביץ' שמנה"

לא תאמינו מה סוד היופי הביזארי של אנג'לינה ג'ולי

האלי ברי מתוך הסרט die another day. imdb
מאמא מיה. האלי ברי אם השנה/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully