וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי אוסבורן: "כרסיטינה אגילרה ביץ' שמנה"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

4.8.2011 / 12:09

קלי אוסבורן הטיחה רפש בכריסטינה אגילרה, וקראה לה "ביץ' שמנה" בשידור, מה שהצית מחדש ריב בלונדיני שנמשך שנים. וואלה! סלבס שורטת

קלי אוסבורן, בתו של אוזי אוסבורן ופאשן-אייקון, לא ממש אוהבת את כריסטינה אגילרה, ואין לה בעיה לספר את זה לעולם בדרך הכי מרושעת שיש. בזמן צילומי התוכנית "משטרת האופנה", בה היא נוטלת חלק, טינפה זאת על אגילרה וכינתה אותה "ביץ' שמנה". אאוץ'.

ההערה נזרקה לחלל האולפן כאשר האוסבורנית, לא ממש מקל אוזניים בעצמה, התבקשה להביע דעה על שמלה שחורה, קטנה ומתפקעת שלבשה אגילרה להשקת הבושם שלה בגרמניה. אז פצחה זאת בשירה, (הכניסו ביפ צורם במקומות הנדרשים): "אולי היא סוף סוף נהיית הביץ' השמנה שהיא תמיד הייתה אמורה להיות. היא הייתה כזאת (ביפ צורם) כלפיי". ואחרי שהסכר נפרץ, אי אפשר היה לעצור: "היא קראה לי שמנה במשך כל כך הרבה (ביפ צורם) שנים, אז את יודעת מה? (ביפ צורם) יו! את גם שמנה!".

כריסטינה אגילרה. Hannes Magerstaedt, GettyImages
אני? שמנה? כריסטינה אגילרה עם השמלה המדוברת/GettyImages, Hannes Magerstaedt

אוסבורן, דרך אגב, לא הייתה היחידה שפתחה ג'ורה על הלוק של אגילרה. ג'ואן ריברס, מנחות התוכנית, ציינה שהיא נראית כמו בת דודה של סנוקי, מתוכנית הריאליטי-טראש "ג'רזי שור".

קרב החתלתולות בין אוסבורן ואגילרה הוא לא מהיום. למעשה, אפשר לומר שאוסבורן מחזירה לה על הערה שירתה הזמרת לכיוונה בטקס פרסי MTV האירופי בסקוטלנד, אז היא אמרה על האאוטפיט של קלי: "הו אלוהים, לא ידעתי שחג ההאלווין עדיין לא נגמר".

וואלה! סלבס אוהבת את הריב הזה, שרק ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully