וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג סורפרייז: ריהאנה מפתיעה מעריצה נלהבת

שירות וואלה! סלבס

12.3.2013 / 15:09

"אני פשוט בהלם", נשמעת זעקה מתוך תא הלבשה בודד. מדוע? ובכן, רי-רי החליטה להפתיע מעריצה נלהבת שהגיעה להשקת ליין בגדים בעיצובה של הזמרת. וואלה! סלבס מזיעה מהתרגשות

בעוד שמעריצים רבים בעולם מחכים בקוצר רוח לאוסף בגדים אקסקלוסיבי שעוצב על ידי ריהאנה, ישנה אישה בת מזל שזכתה לקבל הצצה לקולקצייה המסקרנת. כשנכנסה לתא המדידה, לא ידעה שמאחוריו ממתינה הזמרת הצעירה, אשר תוך שניות ספורות תזנק על המעריצה הנלהבת, תערסל אותה ותעניק לה את הפריט שלבשה בנדיבות רבה. לראשונה מזה זמן רב, הצד המתוק של רי-רי יוצא לאור.

המעריצה הגיעה להשקה החגיגית כשהיא מלווה בצוות צלמים עשיר, היא כמובן לא חשדה לרגע שמדובר בתעלול שיתבצע על ידי מושא הערצתה. כשיצאה מתא המדידה, לאחר שניסתה כמה מהשמלות החדשות, נדהמה לגלות שרי-רי נמצאת במרחק סנטימטרים בודדים, וממתינה בסבלנות מחוץ לדלת. למרות שהתאמצה לשמור על איפוק, צווחת התרגשות נפלטה לאוויר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זאת רי-רי. פור ריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה הנרגשת שזכתה לקבל הצצה ראשונה לעיצובים של הזמרת, היתה למעשה גם הראשונה לנסות את אחד הדגמים. "אוי אלוהים, אוי אלוהים", חזרה ואמרה כשהבינה מי עומדת לצדה. "ברכותיי - איך את מרגישה להיות הראשונה בעולם, חוץ ממני, ללבוש את השמלה הזו?", שאלה הזמרת וקיבלה תשובה מספקת, "זה מדהים. זה כל כך יפה, אני פשוט בהלם. האם זו ריהאנה האמיתית?". כן, זו בהחלט היא.


לוואלה! סלבס נפלטת צווחת הלם בכל פעם שהיא נתקלת במראה.


קר לה: בר רפאלי עולה על סנובורד

אייל גולן, דודו אהרון ומשה פרץ על הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully