וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר לה: בר רפאלי עולה על סנובורד

וואלה! סלבס

10.3.2013 / 9:16

הטופמודל הישראלית אמרה "ביוש" לתל אביב וטסה לעוד חופשת סקי מפנקת. הפעם, היא החליטה להציג חליפה חדשה, ולומר תודה לאחראים שהעניקו לה את המתנה. וואלה! סלבס עוקבת

הנה, היא עושה את זה שוב: אחרי שבועות ארוכים בהם העבירה את זמנה בארץ מולדתה, בר רפאלי עושה צ'ק אין מאירופה הרחוקה והמושלגת. הסיבה לכך אטרקטיבית במיוחד - הדוגמנית טסה לעוד חופשת סקי מפנקת.

את תקופת החגים האחרונה, העבירה רפאלי בהרים המושלגים של איטליה. כעת, רגע לפני שהקיץ יתקוף גם את היבשת הקרירה - היא מסמנת V על עוד יעד נחשק. כן, גם הפעם הצטיידה בסנובורד האישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק רוצה לעשות כיף. בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

את התמונות מהחופשה שיתפה דוגמנית העל בדף האינסטגרם והוסיפה קרדיט לחברה שסיפקה את הציוד, "אני אוהבת את החליפה החדשה שלי". מה עוד? ובכן, בעיקר פאן (פאן, פאן). נראה שסוף השבוע של רפאלי אמנם לא היה זר, אך מרענן במיוחד. סביר להניח שגם בחופשה הזו, בדיוק כמו בפעם הקודמת, רפאלי החליקה ונפלה. היכן תמונות ה"בום" וה-"טראח"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והיא עושה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקופה האחרונה, העבירה הדוגמנית את זמנה באזור תל אביב, לצד חברים ומשפחה. אולי כדי לעסות את לבה השבור, רגע אחרי הפרידה מהחבר האחרון, עדי עזרא. כעת אפשר להכריז על חזרתה של שגרה (הכוללת הרבה טיסות, חופשות וכוכבים הוליוודים. הידד!).


וואלה! סלבס אוהבת למלא את האמבטיה בקרח, ולרבוץ שם. זה מרגיש בדיוק כמו איטליה.


צפו: בר רפאלי מתרסקת בשלג

ראו להם! כוכבי הוליווד בעירום

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully