וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה האוסקר כריסטוף וולץ מגיע לישראל

וואלה! סלבס

6.3.2013 / 0:16

הכינו את השטיח האדום: השחקן שזכה בפסלון האוסקר השני שלו לפני כשבוע, כריסטוף וולץ, ינחת בשבוע הבא בארץ הקודש. הסיבה: חתונת בתו היהודיה בישראל. וואלה! סלבס קול כלה

אם עוד לא הספקתם להירגע מביקורו של כוכב "סקס והעיר הגדולה" בארץ, אולי תשמחו לדעת שבקרוב ינחת שחקן מוערך אפילו יותר בגבולות ישראל. כריסטוף וולץ, שזכה בפרס האוסקר על תפקידו ב"ג'אנגו ללא מעצורים" בטקס שנערך לפני כשבוע, יבקר בשבוע הבא בארץ. אורח הוליוודי מכובד בהולי-לנד? בהחלט!

כריסטוף וולץ. GettyImages
מזל טוב! כריסטוף וולץ זוכה בטקס האוסקר/GettyImages

לוואלה! סלבס נודע כי וולץ, שכבר ביקר בעבר בישראל יחד עם במאי סרטיו האחרונים, קוונטין טרנטינו, יגיע הפעם כדי להשתתף באירוע מיוחד מאוד בשבילו - חגיגת נישואים כדת משה וישראל של בתו, מרים. השחקן האוסטרי, צפוי להגיע לארץ ביום ראשון הקרוב, כדי לחתן את בתו מאשתו לשעבר - יהודיה כשרה אף היא. סימן טוב ומזל טוב, אבאל'ה.

וולץ בן ה-56, הוא שחקן מוערך שכבר הספיק לזכות בשני פרסי אוסקר, פרס גלובוס הזהב, פרס הבאפט"א ובעוד שלל תארים מוערכים. אם תהיתם איפה ראיתם אותו, התשובה היא לאו דווקא כי התחכך בשלל שחקנים אחרים בעונת הטקסים האחרונה, אלא בגלל השתתפותו בלהיטים על המסך כמו "ממזרים חסרי כבוד", "שלושת המוסקטרים" ו"אלוהי הקטל". או שבכלל ראיתם אותו באחד מביקוריו הקודמים בארץ, מבלה בפאב תל אביבי כזה או אחר.


וואלה! סלבס רואה כוכבים מוזהבים בכל פעם שהיא חוטפת מכה בראש מגמד הגינה שלה, הרשל'ה.


אבאל’ה: רמי קלינשטיין חושף את התינוק

רכלו על הביקור המיוחד של וולץ גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully