וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבאל'ה: רמי קלינשטיין והתינוק מצטלמים

וואלה! סלבס

5.3.2013 / 13:45

חודשיים בדיוק אחרי שיצא לאוויר העולם בקול גדול, רמי קלינשטיין משוויץ בתינוק תיאו - בנו המשותף עם אלכס אילן. כך נראים אבא ובן חמודים, תחת השמיכה. וואלה! סלבס נמסה

כעת הכל ברור, רמי קלינשטיין הוא אבא גאה במיוחד. בעוד שהציבור כבר זכה לראות את בנותיו הבוגרות של הזמר, משי ונועם, בהזדמנויות רבות, היום (ג') הוא מציג לראשונה את הבייבי תיאו - בנו הבכור שנולד לפני כחודשיים. מדובר בפעם הראשונה שקלינשטיין חושף את התינוק, שהביא לעולם עם אשתו השניה, אלכס אילן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אב ובן ישנים. רמי קלינשטיין ותיאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה שהעלה הזמר לחשבון הפייסבוק שלו, נראים רמי והתינוק הרגוע כשהם שוכבים יחד במיטה גדולה, עטופים בשמיכה מחממת. שניהם עוצמים עיניים, אך ניתן להבחין כמה התינוק קרוב אל לבו, ממש כמו בשיר, וכן את השלווה שאופפת את שניהם. אם תהיתם מי צילם את התמונה, התשובה תהיה כנראה האם הצעירה, אלכס.

תיאו הקטן נולד כאמור, בתחילת חודש ינואר, כפי שוואלה! סלבס דיווחה לכם ראשונה. כשבוע אחר כך נערך טקס ברית המילה של הבן בעיר מולדתה של האם המאושרת - חיפה, בנוכחות מצומצמת של בני משפחה וחברים קרובים. מאז, עברו כבר מספר שבועות, מתוקים כמו תפוחים ותמרים, להורים ולילדון. רק נחת.


וואלה! סלבס ניסתה לצלם פעם את רוני, בנה של חתולת הזבל שלה שלומית. זה הסתיים בשריטה עצבנית על הלחי שלה.


אחוות אמהות: מירי מסיקה וקרן פלס חוגגות

ההפתעה של אסי עזר וכוכב ”סקס והעיר הגדולה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully