וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ריססו גרפיטי: "ג'ודי ניר מוזס שרלילה"

וואלה! סלבס

3.3.2013 / 0:01

מגישת הטלוויזיה ואשת השר גילתה שבסוף השבוע רוססו בשכונת מגוריה כתובות נאצה פוגעניות נגדה, בהן אף קיללו אותה. "מישהו כנראה ממש כועס", כתבה. וואלה! סלבס מושחתת

סוף שבוע לא נעים עבר על אשת הטלוויזיה, ג'ודי שלום ניר מוזס. האדמונית עם הפה הגדול, גילתה כי במקומות שונים ברחבי השכונה שבה היא מתגוררת ברמת גן, רוססו כתובות נאצה כנגדה. בגרפיטי, נכתבו קללות כמו "ג'ודי מוזס שרלילה", שכוונו ישירות לאשתו הידועה של השר סילבן שלום.

ג'ודי שלום ניר מוזס. אביב חופי
לא נעים. ג'ודי שלום ניר מוזס/אביב חופי

למרות שהיא לא זרה לשערוריות, ג'ודי לא יכלה לשמור בסוד את הפגיעה בה, בפועלה ובמשפחתה. "שלושה קירות בשכונה עם 'הברכה' הזאת, שביאסה מאוד את הילדים שלי והשחיתה את הסביבה השקטה והירוקה שלנו", כתבה בעמוד הפייסבוק האישי שלה אתמול (ש'), כשהיא מצרפת צילום שממחיש את ההשחתה המזעזעת - שכוונה אליה אישית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הכתובות שרוססו וצולמו על ידי ג'ודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, כתבה כי "מישהו כנראה ממש כועס, יש לי הרגשה מאיזה צד של המפה מגיע הכעס... מחר נלך למצלמות ונבדוק מי". האם הכל באמת סובב סביב פוליטיקה, או שאולי דעותיה הפומביות נגד שני הסרטים הישראלים שהיו מועמדים לאוסקר השנה, "שומרי הסף" ו"חמש מצלמות שבורות", שהתמודדו על פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר והפסידו - הם שהתסיסו אנשים כנגדה. בכל מקרה, נראה שהצליחו לפגוע במצב רוחה של ג'ודי.


וואלה! סלבס חוטפת מטח גידופים קשה יותר פעם בשנתיים, שהיא מנסה לרחוץ את הכלבה שלה עזיזה.


ג'ודי ניר מוזס וניקול ראידמן נגד ערוץ 10

גלו: איך קוראים לבן של אמיר פיי גוטמן?

רכלו על דברי הנאצה נגד ג'ודי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully