וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך פוליטי? אסי עזר VS ג'ודי ניר מוזס

וואלה! סלבס

25.2.2013 / 15:31

הסרטים הישראלים המועמדים לאוסקר לא זכו בפרס, אך עוררו דיון פוליטי וחילוקי דעות בין כמה אנשים מוכרים. מצד אחד ג'ודי המתנגדת, מהצד השני אסי התומך. וואלה! סלבס מתחבטת

האם אסי עזר פצח במריבה פומבית עם ג'ודי שלום ניר מוזס, בגלל פוליטיקה עטופה בזוהר הוליוודי? הכל החל כשאשת השר שלום, צייצה בחשבון הטוויטר שלה אתמול (א') כי היא "מאחלת לנציגי ישראל באוסקר שלא יזכו בכלום". בכך, התכוונה כמובן לשני הסרטים הישראלים שהיו מועמדים לאוסקר השנה, "שומרי הסף" של דרור מורה ו"חמש מצלמות שבורות" של גיא דוידי ועימאד בורנט, שהתמודדו על פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר והפסידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מסכימים? ג'ודי שלום ניר מוזס ואסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטים - הראשון עוסק בשישה ראשי שב"כ שטוענים שהידברות עם ההנהגה הפלסטינית הינה הפתרון לסכסוך והשני על עוולות של גדר ההפרדה בבילעין והפעילות נגדה - ככל הנראה עוררו את כעסה של אשת התקשורת, שהוסיפה וכתבה ברשת כי לדעתה "ראשי השב"כ לשעבר, או שהם פוליטיקאים עלובים שלא העזו לפתוח את הפה בזמן אמת או שבפוזת הפרשנים מבינים שאפשר ללרלר כי המצלמה והנייר סובלים הכל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מל-ח-מה. הציוצים של ג'ודי ואסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, אשת השר צייצה הבוקר (ב') ש"מעולה להתעורר ולקרוא שגם חברי האקדמיה בדעתי. מקווה שהאחראים על עזרה תקציבית, מכספי משלם המיסים לסרטים שרוצים לקבור אותנו, ישלמו בכיסאם".

בתגובה, כתב לה המנחה ואיש הטלוויזיה אסי עזר, כי היא "בעצם קוראת לתמוך רק בסרטים שתואמים את דעת המפלגה השולטת? לא נשמע לך קצת פשיסטי?". עוד הוסיף וצייץ ש"ג?ודי חושבת שאין מקום לכולם להביע דעה... אני חושב שיוצרי שני הסרטים האלה, עשו אתמול בשביל המדינה הזאת הרבה יותר ממה שאתה חושב".

זמן קצר אחר כך, צייץ עזר ש"'5 מצלמות שבורות' ו'שומרי הסף' באים להציל אותנו מעצמנו, אם משהו ישתנה במדינה הזאת בזכותם, זה הרבה יותר גדול מכל פסל מפגר". תומך ביוצרים? בלשון המעטה.

ג'ודי, מה נסגר?
"א. אני מאוד מחבבת את אסי. ב.זה נראה לי הזוי שמדינה מממנת סרט כמו 'חמש מצלמות'. ג. אני לא יכולה לחשוב על אף מדינה דמוקרטית שנמצאת בסכנת קיום, כמו מדינת ישראל, שהיתה מרשה ומממנת סרט כזה".


וואלה! סלבס מתנגדת לזכייה של אן האת'ווי ולזו של ג'ניפר לורנס, ושל כל מי שנראית יותר טוב ממנה. אז מה אם מדובר בכולן.


ג'ודי ניר מוזס וניקול ראידמן נגד ערוץ 10

מי צודק ומי סתם צוחק? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully