וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי חזרה לחבר המיתולוגי

וואלה! סלבס

14.2.2013 / 17:02

את הוולנטיין דיי הנוכחי, לא מבלה הכוכבת הבלונדינית לבדה או עם חברות, אלא יחד עם בחיר לבה - אחרי שחזרה לזרועתיו של הבויפרנד המיתולוגי, אורן מאור. וואלה! סלבס לאבלי

מרגישים את האהבה באוויר? ככל הנראה, זו הסיבה לכך שעדי הימלבלוי, שחקנית וכוכבת בלונדינית לכל הדעות, לא מפסיקה לחייך בימים האחרונים. טוב, וגם בגלל שבוולנטיין דיי הזה, היא תבלה עם בן זוג חדש-ישן. ממש לא מזמן, שבה הימלבלוי לנהל מערכת יחסים עם איש העסקים, אורן מאור.

אורן מאור, עדי הימלבלוי. אביב חופי
זאת אהבה. עדי הימלבלוי ואורן מאור/אביב חופי

עדי והחבר החדש-ישן שלה, שאפילו היו מאורסים עד שנפרדו בסוף שנת 2011 בגלל סיבה שאותה מעולם לא חשפו, נשארו מיודדים במשך תקופה ארוכה. למרות שהימלבלוי נצפתה מספר פעמים כשהיא מבלה עם עמוס תמם - מאור ככל הנראה מעולם לא ויתר על התקווה שישובו לנהל קשר זוגי של ממש.

הימלבלוי, שלא נראתה עם מישהו מלבד תמם בשנה האחרונה, חגגה את יום הולדתה בחודש נובמבר האחרון באחד הברים שבבעלותו של מאור. מאז, השניים נתפסו כמה פעמים כשהם מבלים יחד, אך מעולם לא אישרו את העובדה שחזרו להיות זוג לכל דבר. עם זאת, מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי הם לא מפסיקים לפנק אחד את השנייה במתנות אהבים. הכי ביחד? ברור שכן.

וואלה! סלבס מאמינה רק באהבה ממבט שני. כלומר, צריך למצמץ פעמיים עד שמבינים שעומדת מולכם אישה.


אקשן: עדי הימלבלוי ודנה פרידר חוגגות

גיא גיאור רוכש לדפנה דה גרוט מתנה נוצצת

שמחים עבור עדי ואורן? רכלו על כך גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully