וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט אימה: אלמוני חדר לאחוזה של ריהאנה

שירות וואלה! סלבס

24.12.2012 / 10:10

עד כה זכינו לראות רק תמונות שלוות של ריהאנה, כשהיא לובשת ביקיני ומשתזפת בחלקת הפאר שרכשה. כעת, מגיעות תמונות מעוררות אימה - של תוקף פוטנציאלי. וואלה! סלבס צמרמורת

רק לפני זמן קצר רכשה ריהאנה את האחוזה המפוארת שלה בברבדוס; כמובן שמאותו הרגע זכו מעריציה לתיעוד אינסופי של עלילותיה של הזמרת, בדרך כלל, כשהיא לובשת ביקיני זעיר ורובצת בכסאות השיזוף ליד הבריכה. מכיוון שמיקומה היה ידוע לכל, לא עבר זמן רב עד שמעריץ נסער החליט לחדור לביתה המאובטח. למעשה, אתמול (א'), עשה זאת אזרח גרמני.

מעריץ שחדר לביתה של ריהאנה. ספלאש
מה עבר לך בראש? המעריץ שחדר לאחוזה/ספלאש

משום מה, על אף האבטחה הכבדה לה דאגה הזמרת, השומרים לא חשו בנוכחותו של אותו אדם (זאת למרות שזכה למסת גוף מכובדת). על פי הדיווחים, אותו אלמוני רצה לשוחח עם ריהאנה, ושהה באזור הבריכה כשהוא ממתין לה. אולי רצה להשתזף בצוותא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשה מאוימת? ריהאנה מתפנקת בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר זמן מה, הבחין אחד מאנשי הצוות של ריהאנה באדם התועה בדרך, והזעיק שוטרים למקום. לדברי משטרת ברבדוס, הם אכן קיבלו שיחת טלפון מאחד המאבטחים, שסיפר כי אדם דובר גרמנית נתפס על הסגת גבול.

אותו אדם משונה עוכב על ידי המשטרה לחקירה ושוחרר. במזל, ריהאנה הגיעה לביתה רק בעת המעצר, ואותו מעריץ אומלל לא זכה אפילו להצצה חטופה. אוי, אוי, אוי.


גם וואלה! סלבס חלמה לפרוץ לביתה של ריהאנה, רק כי שמעה שמחכים לה שם מטעמים נשגבים. יאמי.


אלוהים אדירים: ריהאנה מנשקת את כריס בראון

777: כאוס בסיבוב ההופעות המיוחד של ריהאנה

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully