וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהים אדירים: ריהאנה מנשקת את כריס בראון

שירות וואלה! סלבס

2.12.2012 / 15:50

ריהאנה שוב עולה על העצבים, שוכחת את תמונת העבר המסעירה של פניה החבוטות ומשתפת אחת נוספת, בה היא צמודה לכריס בראון יותר מאי פעם. וואלה! סלבס אינף איז אינף

סופית, ריהאנה איבדה את זה; לא ברור אם את שפיות הדעת, או את מעריציה שנותנים לה קרדיט של דיוה חזקה ובלתי מתפשרת - כך או כך, ללא ספק, דבר כלשהו היא איבדה. גברת דיימונדז ממשיכה להתקרב לאקס השטני שלה, כריס בראון, ולא נותנת לקלישאה לחלחל - מי שהרים יד פעם אחת, יעשה זאת שוב. ושוב. ושוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא לא נוצץ כמו יהלום. ריהאנה ובראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, בסוף השבוע הזמרת צייצה בדף הטוויטר שלה תמונה משותפת עם בראון, כשהיא מנשקת את ראשו, זרועותיה כרוכות סביב צווארו, הישבן מבצבץ, הכל יופי טופי. היא גם הוסיפה כיתוב שמתייחס להופעתו ביום חמישי, בפרנקפורט גרמניה: "אני לא רוצה לעזוב! עשית את זה הלילה, בייבי!".

ריהאנה מגיעה למפגש מעריצים לרגל השקת אלבומה השביעי 'Unapologetic' בתיאטרון בסט-ביי, ניו יורק, 20 נובמבר 2012. Rob Kim, GettyImages
את מהממת והכל, אז די כבר/GettyImages, Rob Kim

כזכור, הזוג הפרוד החליט לבלות את ת'נקסגיבינג יחד במועדון ברלינאי, וככל הנראה נשאר לרבוץ באירופה. בראון, לעומת רי-רי, נמצא בשיאו של סיבוב הופעות באירופה, ועל כן יש לו תירוץ. לה, אין. זו גם לא התמונה האינטימית הראשונה שריאהנה מפרסמת, לפני כשבוע שיתפה אחת נוספת בה בראון שוכב במיטתה, ללא חולצה.

בראיון שנערך לאחרונה עם הבאד-בוי, הזמר טען כי הם "עובדים על ידידותם", שנמצאת לדבריו בפריחה. הצמד צפוי לשוב יחדיו לארצות הברית, כך שריהאנה צפויה להציף לנו את הפיד עם תמונות מיותרות של הזמר הקשוח.


גם וואלה! סלבס התקעקעה בצווארה, באיור של המאכל האהוב עליה - פיתה עם שווארמה וצ'יפס, כולל טחינה נוטפת.


די כבר: ריהאנה מבלה עם כריס בראון, שוב

777: כאוס בסיבוב ההופעות המיוחד של ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully