וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

777: כאוס בסיבוב ההופעות המיוחד של ריהאנה

שירות וואלה! סלבס

21.11.2012 / 0:01

הטור הנוכחי של ריהאנה אמור היה לעורר כותרות חיוביות באשר לזמרת, אלא שהתנאים הקשים גרמו לאנשי התקשורת לאבד את הכלים - עד התערטלות. וואלה! סלבס נשארה בבית

בעת הזו ממש, נמצאת ריהאנה בסופו של מסע הופעות בעל קונספט ייחודי, בו מספר מצומצם של גרופיז, ו-150 עיתונאים מ-82 מדינות, עלו על מטוס בואינג 777, טסו לשבע הופעות שונות של הזמרת, שהתפרסו על גבי שבעה ימים, בשבע מדינות סמוכות. או בשמו הפורמלי של הטור, "777 Tour". סורפרייז.

על פי דיווחי העיתונאים (אלו שהצליחו להיכנס לרשימה הנחשקת של המתחככים ברירי) הפרויקט האטרקטיבי השאיר טעם מר בפה. זאת, בעקבות התנאים הקשים בהם נאלצו לעבוד אנשי התקשורת.

כשג'ט לג מלווה את מסע ה-777, כשהמזון לא מספיק לכל, כשהאלכוהול רב מדי (וואט?), וכשהטיסות מתרחשות באמצע הלילה - אפשר לפחות להתנחם בנוכחותה הממגנטת של ריהאנה. אלא שזו בחרה לשמור על דיסטנס, והמסע המתמשך אופיין בעיקר בחוסר אינטראקציה משווע של אנשי התקשורת עם הזמרת.

ריהאנה מגיעה למסיבת 'גבר השנה' של מגזין GQ, לוס אנג'לס, 13 נובמבר 2012. Michael Kovac, GettyImages
לא מתנצלת לרגע. ריהאנה/GettyImages, Michael Kovac

התסכולים הגוברים הובילו, ככל הנראה, למרד המתועד, זה שהתרחש לפני ימים אחדים. מתברר שהמתחים שחשו מלוויה של הזמרת בעבעו כבר קודם, אך כנראה הגיעו לרתיחה בתחילת השבוע הנוכחי, ביום א', כשאחד הכתבים זעק "מישהו עומד ליפול מהמטוס הזה!".

התוהו ובוהו החל בזמן הטיסה מברלין ללונדון האירופיות. עיתונאים נבחרים החלו לצעוק באופן אקראי לריהאנה, וקראו לה לצאת מכוכה, בעוד שאחרים החלו ללעוג לזמרת ולתנאים-לא תנאים שסיפקה.

צווחות "בואו נכבוש את 777"/ "אני צריך כותרת!", נשמעו מכל עבר, וכפי שניתן להבין - היה סוער, בעיקר ברגע בו אלמוני החליט להתערטל ולרוץ במעברי המושבים.

ריהאנה, בתגובה נונשלנטית לכל הנ"ל, אמרה: "יום אחד, לפני שנמות, אשחרר את גרסתי לסיפור".


וואלה! סלבס החליטה שלא להגיע לטור של ריהאנה, כששמעה שיהיה מחסור במוגז (שאינו דיאט).


צפו: אלן דג'נרס מדברת לווגינה של ריהאנה

בריטואל הקבוע: ריהאנה מתפשטת לצילומי שער

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully