וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלן דג'נרס מדברת לווגינה של ריהאנה

שירות וואלה! סלבס

18.11.2012 / 10:12

מה קורה כשאלן דג'נרס, שנכנסה לאחרונה לנעליה של אופרה כמערסלת הלאומית, פוגשת את מיס דיימונדז, ריהאנה? החלקים האינטימיים תופסים פיקוד. וואלה! סלבס מצמידה ברכיים

עושה רושם שהתכנית של אלן דג'נרס מתנערת מהמעטפת הזולה של "הראשון בבידור", והופכת למתחרה ראויה ליריביה: אחרי שגרמה לנשיא, ברק אובמה, להמחיז את הגרוב שזורם בעורקיו, ואחר כך אפשרה למדונה לפתוח פה (מלוכלך) על ליידי גאגא - כעת מתברר שדג'נרס הלכה צעד אחד קדימה, בעזרתה של דיווה נוספת. זה קורה בתכנית ששודרה השבוע, המנחה החליטה לשוחח עם איבר המין של ריהאנה. כן, וזו לא התנגדה לאקט המביך.

זה התחיל כשדג'נרס הציגה בפני רירי סרטון משנת 2011, בו ראיינה את הזמרת שהכריזה בקול: "החיים האישיים שלי כמעט ולא קיימים, דבר שלא עושה טוב לי או לה" (בשלב זה הצביעה רירי על חלקיה הפרטיים).

לאחר שהצליחה דג'נרס ללכוד את תשומת לבה של גברת דיימונדז, שאגב לא הפגינה מבוכה יוצאת דופן, הוסיפה לשאול: "אז, מה שלומה?", ריהאנה, לצערו של האקס האלים, כריס בראון, הגיבה ב"עכשיו קצת יותר כיף לה".

דג'נרס, כאמור, לקחה את השיח למקום מעט יותר עסיסי, התכופפה לכיוון איבר המין של ריהאנה, וסיכמה: "יופי לך! אני כל כך שמחה בשבילך".


וואלה! סלבס משוחחת עם איבר מינה עוד מאז שנאמר לה להעמיד מראה למול, וללמוד את המקום. אלו השעות היחידות ביום בהן היא פוצחת פה.


צפו: מדונה עושה צחוק מליידי גאגא ואלטון ג'ון

צפו: מדונה עושה צחוק מהבן שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully