וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדונה עושה צחוק מהבן שלה

שירות וואלה! סלבס

25.10.2012 / 0:00

הדברים הג'וסים שקורים בתכנית של אלן: מדונה מתארחת יחד עם בנה, ומשליכה לעברו כדורים אשר אמורים לגרום לליטרים של מים להישפך על גופו הצנום. וואלה! סלבס אמא'לה

הללויה! הפרובוקציות של מדונה לא קשורות רק לבוביז (או שכן): במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, אלן דג'נרס הוסיפה לתכניתה פינה זמנית (המזכירה במקצת את תעלוליו הזולים של דודו טופז (ז"ל) ב"ראשון בבידור"), בה סלבס שונים נדרשים להתיישב בכוך שקוף, שבמרכזו כיסא, ובעזרת כדורים הנזרקים לעבר הנידון – ימצא את עצמו האומלל רטוב עד לשד עצמותיו. הפעם, זו הייתה מדונה שזרקה את הכדורים לעבר בנה.

רוקו, הבן של מדונה ובעלה לשעבר, גאי ריצ'י, לא ידע שבתכנית בה התארחו השניים - הוא יהיה הקורבן, מה שגרם לקהל לצאת מגדרו. על המשחק ("ספלאש טנק"), שמטרתו איסוף כספים לחקר המחלה, מדונה הגיבה: "אני לא צריכה לחשוב על זה. הבן שלי כאן ואני רוצה אותו על הכיסא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיכור, ולא מיין. רוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן, כשמדונה דורשת – אי אפשר להשיב בנו-נו. ועל כן, רוקו המסכנון התיישב בכיסא הנדונים, כשמעליו כמה ליטרים של מים, תוך כדי שאמו משליכה לעברו כדורים. מעשה הקונדס אכן השתלם – בתמורה לפגיעתה (של אלן, אגב), נתרמו עשרת אלפים דולר לשם המטרה. אמייזינג!


בין שפריץ כזה לאחר, רוקו הספיק להתוודות שאמו טובה אליו, אך גם מאד קפדנית, וזאת למרות שמאפשרת לו להשתולל על הבמות בהן היא מופיעה. אלן לא הסתפקה בסקופ הנדיר על האם, החליטה להרחיב את הנושא, ושאלה את בייבי מדונה על רגעי ההתערטלות של אמו על הבמה. בתגובה ענה: "אני ממש לא צופה בזה".


וואלה! סלבס רגילה שמשליכים עליה כדורים, ושופכים עליה מים – אבל אין קשר בין הדברים, והם גם לא משרתים אף מטרה חשובה.


צפו: מדונה נופלת על הפנים במהלך הופעה

צפו: מדונה שלפה נשק על הבמה והרגיזה את המעריצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל מה הסיפור עם האאוטפיט? מדונה ואלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully