וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אסיר מורשע תכנן לסרס ולרצוח את ג'סטין ביבר

שירות וואלה! סלבס

13.12.2012 / 9:34

תקופת החגים הזוהרת עלולה היתה להיגמר באסון קשה. אז כן, ג'סטין ביבר, נס גדול היה פה - אינדיד. מתברר כי אסיר מורשע הוציא את תכניתו האכזרית לפועל. וואלה! סלבס פייי

נראה שהדרמה האחרונה של אליל הנוער ובת זוגו, כבר לא רלוונטית - זה מה שקורה כשנחשפת העובדה שאסיר מורשע, אשר מרצה שני מאסרי עולם בכלא בניו מקסיקו, חשוד כי שכר שני עבריינים על מנת שיסרסו וירצחו את ג'סטין ביבר. במזל, התכנית שכבר יצאה לדרכה - לא התממשה, שכן שני השכירים ששלח הפושע, דנה מרטין (!), נעצרו ברגע האחרון, כשבידיהם כלי נשק איתם היו אמורים לבצע את המעשה הנורא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול להפסיק לחשוש ולחזור לטפח את גופו. ביבר האומלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותו אסיר מורשע מרצה כעת שני מאסרי עולם, לאחר שאנס ורצח נערה בת 15, לפני יותר מעשור. עושה רושם שענייניו בעולם הפשע לא הסתיימו, על אף הזמן שעבר, ומי שדגדג לו את היצר הרע היה לא אחר מאשר ביבר. בחירתו בזמר נעשתה, כך על פי הדיווחים, עקב אובססיה שפיתח לנער. כזו שגרמה לו לקעקע את פניו של ביבר על רגלו.

המזימה שתוכננה מאחורי הסורגים היתה אמורה להתבצע באופן הבא, כל על פי גורמי החוק: מרטין פנה לשני הפושעים המדוברים, וביקש שיצאו למסע הרג מפלצתי, כשהמטרה הגדולה היא כמובן אליל הנוער. המעשים תוכננו עד הפרט האחרון - וכללו קשירה אכזרית, על מנת שהקורבנות יעברו סירוס. כאמור, גם ביבר נכלל בתכנית המחרידה - על כל שלביה. סלינה גומז, לתשומת לבך.


וואלה! סלבס שמה את עצמה מאחורי סורגים, רק כשהיא נתקפת בבולמוסי זלילה קשים.


הפתעה? ג'סטין ביבר וסלינה גומז שוב יחד

סלינה גומז לא נתנה לג'סטין ביבר להיכנס לביתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully