וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מציגה מחשוף עמוק, שוב

שירות וואלה! סלבס

6.12.2012 / 10:20

מאז שחזרה מביקורה במזרח התיכון, לא סיפקה גברת טראש תמונות מהסוג הזה. אז תגידו "וולקאם" לקים קרדשיאן, שחזרה לביתה ולדרכיה העתיקות. וואלה! סלבס לא מתלוננת

עבר זמן רב מדי מאז שקים קרדשיאן סיפקה תמונות עסיסיות של עצמה, על אף שבדרך כלל (כלומר, מדי יום) ההאאוטפיטים אליהם היא נדחסת לא מותירים הרבה מקום לדמיון. כן, מיס טראש יודעת כיצד לכבוש כותרות של כל מגזין נחשב, גם בלי להניד עפעף. את זה, חייבים לזקוף לזכותה. לכן, על התמונות האחרונות שהעלתה לאינסטגרם, אי אפשר היה לדלג. טאדאאאם! מדובר במחשוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ברוכה השבה, קים קרדשיאן/מערכת וואלה, צילום מסך

רק לאחרונה חזרה קרדשיאן ממסעה המפרך במזרח התיכון, בו דאגה לקדם דוכני מילקשייק חדשים (WTF?), ואף פתחה את ראשה לנושא המורכב; הסכסוך הישראלי-פלסטיני. לא ברור מה יצא מכל זה, אך ספק אם רכשה מידה של צניעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מילקשייק, באמת?/מערכת וואלה, צילום מסך

קניה ווסט, האם אתה עוקב אחר בת זוגך המתערטלת? מוטב שתעשה זאת, כי מהתמונות האחרונות קשה להתעלם. למי שלא מכיר את מעלליה של קרדשיאן ברשתות החברתיות השונות, ודאי לא מודע לעובדה שמדובר במצטלמת סדרתית, שנוהגת לצלם עצמה בכל לוקיישן ולוק (כולל עשרות בגדי ים), ובדרך כלל זוכה לאהדה מוגזמת. הפעם, בשפתיים משורבבות, החליטה קרדשיאן להציג מחשוף עמוק.


וואלה! סלבס מעלה תמונות לאינסטגרם, בהן היא זוללת חשופיות. גם היא, משרבבת שפתיים.


בעקבות המצב: קים קרדשיאן בדרך למזרח התיכון

אין דאגות: קים קרדשיאן על הגלשן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully