וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דאגות: קים קרדשיאן על הגלשן

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

19.11.2012 / 10:24

אחרי פרשת הציוצים שהסעירו את המזרח התיכון, קרדשיאן החליטה להירגע מכל המהומה בשיעורי גלישה, כולל ביקיני מנומר. כי אם אין שכל, יש הרבה זמן לים. וואלה! סלבס מצופים

כמו הרבה אנשים אחרים, גם קים קרדישאן אוהבת ללכת לטבול במי הים כדי להתאוורר ולשים בצד את כל הצרות והתהפוכות הנפשיות שלה. בסוף השבוע האחרון מלכת הריאליטי האמריקנית הרגיזה כמה אנשים כשצייצה תפילה לשלום לתושבי ישראל המופגזת, ואז גם לפלסטינים ולשאר העולם, מחקה הכל והתנצלה. יש שמספרים שהיא אפילו קיבלה איומים על חייה, כך שאין ספק שכמה שעות חמימות של לחות משפרות את מצב הרוח.

קים קרדשיאן. ספלאש
ואני שטה. קים קרדשיאן/ספלאש

לכן, בסוף השבוע קים עלתה על הביקיני המנומר, שהוא כבר ממש כמו עור שני עבורה, יחד עם חליפת אטומה למים, והגיעה יחד עם חברה לשיעורי גלישה בחוף מיאמי הלוהט. ייתכן שקרדשיאן חשבה שמשקפי שמש שהסתירו חצי מהפנים שלה יבלבלו את הצלמים, אך היתה זו דווקא החזייה שהבליטה את סימני ההיכר המעוררים של הכוכבת חסרת האג'נדה.

קים קרדשיאן. ספלאש
המצופים כבר בילט אין/ספלאש

כדי להרחיק את הסקרנים או סתם עבור הגנה עצמית, התחמשה הגברת גם במשוט מאיים, שעזר לה להתנייד כשהיא עומדת על הגלשן בין הגלים. אם כריש מלחיץ או סתם אדם מפחיד היה מעז לצוף בקרבת מקום, היא ככל הנראה היתה מכניסה לו זבנג אחד וגמרנו. ככה היא אוהבת את זה.


וואלה! סלבס גם היתה שמחה ללכת לים, הבעיה היא שאין לה מצופים מותאמים אישית כמו של קים.


קים קרדשיאן: "מצטערת על ציוץ התמיכה בישראל ובפלסטין"

קים קרדשיאן חושפת קימורים, שוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully