וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חושפת קימורים, שוב

שירות וואלה! סלבס

7.11.2012 / 8:45

בוקר טוב, ברק אובמה: לכבוד ניצחונך המסעיר, הודלפו תמונות נוספות של מיס טראש בביקיני. אז, רגע לפני תחילתה של כהונה נוספת, אנא שטוף את העיניים. וואלה! סלבס עריה

בעוד שרוב האנשים מכורבלים במיטותיהם בשעות המוקדמות של הבוקר, קים קרדשיאן השכימה קום, ועשתה את הדבר שהיא יודעת לעשות הכי טוב. מיס טראש ארזה את הביקיני, הגיעה לחוף במיאמי, והציגה קימורים עסיסיים, אם זה לא מספק את תאוותכם (ויש בכם וייב מעט סנטימנטלי), המחזה התרחש בקו הרקיע הוורדרד של מיאמי.

קים קרדשיאן. ספלאש
מיאמי ביץ'. קים קרדשיאן/ספלאש

זה קרה בתחילת החודש הנוכחי, עוד לפני שאובמה הספיק לערסל את מישל בזרועותיו המביסות, יחד עם הבס פרינד ממין זכר שלה, ג'ונתן שבן. הפעם, הכוכבת המעיטה האיפור, אירוע נדיר ביחס לקערות המייקאפ בהן היא רוחצת את פניה. גופה, לעומת זאת, זכה לשיזוף מלאכותי כתמתם ורדיואקטיבי. הגברת הפרובוקטיבית נראתה מחויכת ונינוחה עד מאד בעורה החשוף.

על פי צלם הפפראצי, קרדשיאן, באקט של צניעות נדיר, סידרה את החלק התחתון של הביקיני, כדי לוודא שישבנה המהולל לא נחשף. לאחר שסיימה את ענייניה, חזרה למלון בו שהתה, וארזה מזוודה לקראת המסע האורבני שתכננן בן זוגה, קניה ווסט, לכבוד יום הולדתה. שם, כזכור, עשתה נעימי גם לבר רפאלי.


וואלה! סלבס עולה מדי יום על ביקיני, בזמן שהיא מתקלחת.


סיבוב שני: קלטת סקס נוספת לקים קרדשיאן

הבילוי הלילי של בר רפאלי, קניה ווסט וקים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully