וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילוי הלילי של בר רפאלי, קניה ווסט וקים קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

23.10.2012 / 10:18

בר רפאלי הלהיטה את חגיגות יום הולדתה של קים קרדשיאן באירוע התרמה שנערך אתמול, כשהצטרפה לשולחן של מלכת הריאליטי ובן זוגה, קניה ווסט. וואלה! סלבס היי סוסייטי

שוב, הסופרמודל הישראלית גורמת לכולנו להזיל ריר: אמש (ב') נערך נשף התרמה מיוחד בחסות "גבריאל אנג'ל פאונדיישן" (תרגום חופשי: קרן המלאך גבריאל), בוול סטריט שבניו יורק, אשר כל רווחיו הוקדשו לחקר המלחמה בסרטן. האירוע הנוצץ געש רוחות הוליוודיות, ואחת פרטיקולרי, שמחממת את לבנו בג'ואיש ספיריט הנוטפת ממנה - בר רפאלי, שעשתה נעים לקניה ווסט וקים קרדשיאן.

בר רפאלי. GettyImages
איי, תראה, אתה הוולפייפר שלי! רפאלי, ווסט וקרדשיאן/GettyImages

רפאלי הגיעה לאירוע בשמלת ערב סגולה והעבירה את הזמן ל-BFF החדשה שלה, קרדשיאן. כל זה קרה בשולחן הפרטי של הראפר ומיס טראש, אשר הגיחו הישר מחופשה רומנטית באיטליה. במהלך המינגלינג, הפתיע ווסט את בת זוגו עם עוגת שוקולד ונרות - הגראנד פינאלה של יום הולדתה.

בר רפאלי. GettyImages
כבר לא/GettyImages

פרצופים נוספים שנראו במקום: ג'רארד באטלר, איוונה טראמפ, ראסל סימונס ומכרתה הקרובה יחסית של בר, מעצבת התכשיטים - לורן שוורץ, שישבה בחודש האחרון לבראנץ' מענג איתה ועם קרדשיאן.

כדי שנוכל לגעת בזוהר מרחוק, רפאלי דאגה לצייץ לעוקביה בטוויטר: "בנשף התרמה. ערב יפה כל כך. האנשים יפים. הביעו את תמיכתכם!". גם קים טרחה לעדכן על מאורעות ליל אמש: "צחקתי המון עם החברים הכי טובים שלי. תודה על האירוע, שהוקדש למטרה שקרובה ללבי".


וואלה! סלבס הצליחה להיכנס בחייה רק לנשף מסכות, כמובן, כשפרצופה מכוסה.


למה בר רפאלי רצתה לקפוץ מהחלון?

בר רפאלי מרגיזה את נשות ברצלונה

הBFF החדשה של בר רפאלי: קים קרדשיאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוהרת במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully